mjauritz Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 For noen dager siden så så jeg en video på Facebook om hvordan barn vokser i magen. Dette var en veldig følelsesladd og "dramatisk" video som skulle poengtere at vi alle er mirakler.I denne videoen var det en sang som jeg nå har på hjernen hele døgnet.Det er greit nok å ha en sang på hjernen, men denne sangen er så dramatisk og slitsom. (chevaliers de sangreal, den som var i Da Vinci Koden). Jeg blir gal fordi det gjør at alt jeg foretar meg i livet mitt blir liksom dramatisk.Når jeg kjører bil så føler jeg at jeg er på vei til et følelsesladd dramatisk møte.Når jeg koser med samboeren blir jeg nesten rørt til tårene fordi det føles så romantisk og ekte (Fordi jeg samtidig har sangen på hjernen).Når jeg lager mat føler jeg at det på liv og død er viktig å få tomatsuppen perfekt.Når jeg ligger å bare tenker på livet før jeg skal sove så føles alt så dramatisk og føles så stort, men samtidig lite.Istad når jeg kjøpte noe og dro kortet så føltes det en enorm spenning i om det skulle bli godkjent. Jeg visste jeg hadde penger på kortet, men det er på grunn av den jævla sangen!!Jeg VET det er på grunn av denne sangen! Det er bare dramatikken og rytmen i den som gjør alt så mye større enn det er!Jeg vurderer faktisk nesten å bestille hastetime til psykolog fordi dette ødelegger hele dagen min. Helt seriøst, jeg blir deprimert av at alt føles så dystert, spennende og dramatisk. Alle ting jeg foretar meg.Har aldri opplevd lignende før. Helsiken så irriterende. Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Det eneste som hjelper er å meditere masse og bare prøve å switche hjernen, men er ikke alltid det går. i verste fall får du stuck tune syndrome. verste du kan gjøre er å høre på mongisene i p1 p2 og p3 ihvertfall, da får du stemmer i hodet i stedet. onde stemmer. vet faktisk ikke hva som er verst. høres ut som om du opplever en slags isolasjonsting med den sangen at den hindrer deg i kontakt med omverdenen og stenger deg inne i en rar sang. høres ille ut. håper den stilner da så du kan orientere deg lettere i verden som du tydeligvis er vant til. høres skikkelig forstyrrende ut. kanskje det er en dyp vooodooo sang. Anonymkode: dd631...33d
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Hør på Baha Men - Who Let The Dogs Out. Mye. 3
Chizue Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Hør på andre irriterende låter Har dager og uker hvor jeg har en bestemt låt på hodet...Oftest var det når jeg jobbet i barnehage...Teite, dumme barnehage sanger!Av og til funker det å høre på låta for å få en viss ro også bytte over til en annen låt 2
Gjest Blomsterert Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 For noen dager siden så så jeg en video på Facebook om hvordan barn vokser i magen. Dette var en veldig følelsesladd og "dramatisk" video som skulle poengtere at vi alle er mirakler.I denne videoen var det en sang som jeg nå har på hjernen hele døgnet.Det er greit nok å ha en sang på hjernen, men denne sangen er så dramatisk og slitsom. (chevaliers de sangreal, den som var i Da Vinci Koden). Jeg blir gal fordi det gjør at alt jeg foretar meg i livet mitt blir liksom dramatisk.Når jeg kjører bil så føler jeg at jeg er på vei til et følelsesladd dramatisk møte.Når jeg koser med samboeren blir jeg nesten rørt til tårene fordi det føles så romantisk og ekte (Fordi jeg samtidig har sangen på hjernen).Når jeg lager mat føler jeg at det på liv og død er viktig å få tomatsuppen perfekt.Når jeg ligger å bare tenker på livet før jeg skal sove så føles alt så dramatisk og føles så stort, men samtidig lite.Istad når jeg kjøpte noe og dro kortet så føltes det en enorm spenning i om det skulle bli godkjent. Jeg visste jeg hadde penger på kortet, men det er på grunn av den jævla sangen!!Jeg VET det er på grunn av denne sangen! Det er bare dramatikken og rytmen i den som gjør alt så mye større enn det er!Jeg vurderer faktisk nesten å bestille hastetime til psykolog fordi dette ødelegger hele dagen min. Helt seriøst, jeg blir deprimert av at alt føles så dystert, spennende og dramatisk. Alle ting jeg foretar meg.Har aldri opplevd lignende før. Helsiken så irriterende. Hjelp!Åh,her kjente jeg meg godt igjen.Har opplevd dette noen ganger,og det ble så påtrengende at jeg "hørte"sangen så tydelig en kveld at jeg måtte gå ned på kjøkkenet for å sjekkevom radioen sto på!DA ble jeg redd gitt.Har opplevd det noen ganger etter det,men det gir seg etter en stund.Muikk er en stor del av livet mitt,og noen av oss er mer mottagelige enn mange andre,og noe treffer hardt! Det kan jo minne om tvangstanker,men min erfaring er at det stopper etter en tid altså.
lillekattepus Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Hør på barnesanger. Tro meg. Det funker. Har jobbet et år i barnehager og har enda ikke fått enkelte sanger ut av hjernen. Eller kanskje andre irriterende låter, som Friday - Rebecca Black.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå