AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Blir du nervøs rundt den du liker ? Anonymkode: 4bcb1...e14
ajarRun Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Nei, for jeg er ikke tolv år gammel. Og fordi hun ikke vil oppholde seg i nærheten av meg.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Ja når jeg begynner å like personen veldig godt blir jeg nervøs rundt han. Anonymkode: 9db39...de1
Gjest Honeyblossom Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 I begynnelsen be jeg det, men etterhvert som vi ble bedre kjent og jeg skjønte at han likte meg også slappet jeg mer og mer av. Nå er jeg ikke nervøs i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 I begynnelsen be jeg det, men etterhvert som vi ble bedre kjent og jeg skjønte at han likte meg også slappet jeg mer og mer av. Nå er jeg ikke nervøs i det hele tatt. Jeg oppfatter en kvinne har likt meg veldig godt (har sett d via kroppsspråk), men når vi snakket sammen ilag, så var hun tydelig nervøs. Det er normalt ? Anonymkode: 4bcb1...e14
Gjest Tamsi Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 Jeg er vanligvis veldig avslappet rundt den jeg liker, og det er noe av grunnen til at jeg liker personen
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Jeg er vanligvis veldig avslappet rundt den jeg liker, og det er noe av grunnen til at jeg liker personen da går det nok på deg som person! Du er sikker rolig og avbalansert Anonymkode: 4bcb1...e14
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 normalt for noen i alle fall. Hvis du liker henne, be hun med ut istedet for å undre her Anonymkode: 579aa...9d2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #10 Skrevet 15. desember 2015 Alle blir mer selvbevisste rundt en de er på tuppa etter. Det er klart at det går over om man får bekreftelse på at følelsene er gjensidige, samt at de fleste liker mennesker som virker som de liker dem og får dem til å føle seg vel. Men litt ekstra nervøsitet er naturlig.Så klart er noen naturlige sjenerte eller nervøse rundt mennesker de ikke kjenner, mens noen er mer naturlig selvsikre. Noen kvinner er ekstra nervøse rundt menn generelt, og noen menn er alltid nervøse rundt kvinner.Så du må nesten se på hvordan gitt person er rundt deg ift. rundt alle andre. Anonymkode: ceb13...869
annebanane Skrevet 15. desember 2015 #11 Skrevet 15. desember 2015 Jeg er nervøs rundt det meste som er "første gang vi gjør det" med en date (første møte, første kyss, osv osv), men slapper veldig fort av om jeg merker interesse tilbake. Har hørt at noen var nervøs mye lenger med meg enn jeg var tilbake.Om det er en person jeg liker men som ikke vet det i en annen sosial setting, så blir jeg nervøs og reservert, og gjør vel ganske lite ut av meg.
Gjest Honeyblossom Skrevet 15. desember 2015 #12 Skrevet 15. desember 2015 Jeg oppfatter en kvinne har likt meg veldig godt (har sett d via kroppsspråk), men når vi snakket sammen ilag, så var hun tydelig nervøs. Det er normalt ? Anonymkode: 4bcb1...e14Hvis du har rett i at hun liker deg så er det normalt ja, men hvis hun er en sjenert person kan det også være pga det og ikke nødvendigvis fordi hun liker deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå