AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Har datet en fyr noen uker og har hatt sex sånn fem ganger nå. Den siste gangen spurte han om jeg kunne gi han rimjob.. Jeg ble litt satt ut, da dette er ikke noe jeg har gjort før. Det jeg egentlig lurer på om dette er noe som egentlig er vanlig at damer gjør på menn? Har noen her gjort det? Jeg fortalte det til mine nærmeste venninner for å høre hva de tenkte, og de syntes det var forferdelig ekkelt om jeg skulle gjøre noe sånt. Er det mer vanlig enn jeg tror, bare at folk kanskje ikke tør å fortelle det? Ble veldig nyskjerrig.. Vil gjerne ha svar fra begge kjønn om hva dere syntes om det. Anonymkode: 4b816...415 1
Insanomanical Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 (endret) Hvis du vurderer det er du en gris. Endret 15. desember 2015 av Insanomanical 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Hvis du vurderer det er du en gris. Anonymkode: 80e27...b41 1
embla1807 Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 (endret) Hvis det gjør han glad så hvorfor ikke Men ikke gjør det hvis du ikke vil, så klart. Edit; fot å svare på spørsmålet så kan jeg si med sikkerhet at mange menn digger det, men sjeldent tør å spørre om det. Tror ikke mange damer er så fan av å gjøre det da.. Endret 15. desember 2015 av embla1807 Mer forklaring
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Jeg ville gjort det på typen etter en dusj. Han har et sexy rompehull. Vil leke masse med det før han eldres og får hemoroider. Jeg går konstant å prøver å fingre han i rompa. Vil smake han. Anonymkode: 72c46...545 2
Gjest supernova_87 Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Det er vanskelig å si noe om hvor vanlig dette er, men jeg tror ikke det er så sjelden som man i utgangspunktet tenker, samtidig som det ikke er "vanlig". Du gjør det kun om du kunne tenke deg det, og du kan i din posisjon kreve hvordan det skal være med tanke på behåring, og hvis du gjør det etter en dusj og han er "klar" så er det nok ikke spesielt ekkelt heller. Ikke bry deg om hva venninnene dine sier, man trenger ikke alltid å dele alt man gjør seksuelt. Mange sære greier er digg, men det er ikke digg at Jenny og Peter og hvermann vet at du digger det.
Djungelvrål Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 Rimjobb? Kan du ikke bare skrive slikke i rævva? 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Absolutt ikke uvanlig Anonymkode: b1482...0cf 2
Gjest Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 Åja.... eh, jeg trodde du skulle tilby han en jobb på Rimi. Da har jeg lært noe nytt i dag også.
Cleopatra. Skrevet 15. desember 2015 #10 Skrevet 15. desember 2015 Tror ikke jeg hadde følt meg så komfortabel med det 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #12 Skrevet 15. desember 2015 Jeg synes det er tennende å både motta og gi en rimjob. Men min partner er litt tilbakeholden, dessverre. Anonymkode: 32c20...471
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #13 Skrevet 15. desember 2015 Fytti grisen. Anonymkode: 9851f...554 3
smilo Skrevet 15. desember 2015 #14 Skrevet 15. desember 2015 Jeg synes det er ufint å komme med kommentarer om at det er grisete, at man blir kvalm o.l over noe som ganske mange har som en normal del av sin seksualitet. 11
MissMoriarty Skrevet 15. desember 2015 #15 Skrevet 15. desember 2015 Hvis der noe begge tenner på så er det ikke noe galt med en rimjob.Men det skal litt til å komme over "kneika" så klart. Om det setter deg ut og du - som mange her - føler det er kvalmt, så gjør du det ikke. Om du vurderer det, så er du over første "kneik" så klart. Hvor vanlig forskjellige seksuelle fetisher er, er det nok ikke så lett å svare på - tror ikke det akkurat finnes vitenskapelige undersøkelser. Jeg har gjort det, men det ga meg ikke noe personlig. Men så lenge det er reint og pent der bak, har jeg ikke noe mer imot det enn annen analsex.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #16 Skrevet 15. desember 2015 Jeg har gjort det på samboer etter en dusj, og han har gjort det på meg. Nå har vi gjort det meste på hverandre egentlig, og jeg finner ingenting med han ekkelt. Hvis man ikke er ren er det no-go. Anonymkode: 3553a...3b1
solagutt Skrevet 15. desember 2015 #17 Skrevet 15. desember 2015 Både det å prostata masasje er utolig godt. Så kommer du så itrolig sterkt også😛 men ikje gjør det vis du ikje vil. Sputt på to figre å maser ham heller og slikk pungen😊
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #18 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har aldri gjort det , og kommer aldri til å gjøre det heller.Vet at mange menn liker dette (og kvinner!) , og jeg har selv fått "rimjob" uten forvarsel. Kan ikke si jeg syns det var så godt, men lot han nå styre på (sikkert for å hinte at jeg skulle gjøre det samme på han men det hintet overså jeg glatt ) Anonymkode: 99502...425 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #19 Skrevet 16. desember 2015 Jeg synes ikke lukten fra menns underliv er så godt. Ballene lukter verst, og det er en eim der av rumpa. Selv etter en dusj. Jeg har så sterk luktesans. Tanken på å skulle ha nesen bak ved rumpehullet er så kvalmende at nei... det kunne jeg aldri gjort!!!Men samtlige menn jeg har vært med han rimmet meg og jeg synes det er skikkelig godt og tennende. Så jeg er skikkelig hyklerisk. Men jeg vet også at jeg ikke lukter noen ting. Det er lukten jeg ikke takler.Dersom det hadde vært luktfritt kunne jeg gjort det. Men da måtte det vært glattbarbert. Anonymkode: c2c3c...7dc 1
Nanami Skrevet 16. desember 2015 #20 Skrevet 16. desember 2015 Jeg vet ikke hvor vanlig det er. Jeg har gjort det og har blitt gjort det på. Men det er ikke et fast innslag. Du må jo bare prøve dersom du er komfortabel med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå