Gå til innhold

Er det sjans for at det blir oss to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en mann en kort stund. Han viste hele tiden at han var utrolig begeistret for meg, tok initiativ til kontakt, vi møttes og hadde en veldig god kjemi. Vi begynte også å ha sex etterhvert og han forsikret meg om at han ikke kom til å forsvinne.

Så en dag så fikk jeg beskjed om at han var usikker på hva han ville, han likte meg utrolig godt men ville ikke kaste bort tiden min. Jeg ble selvfølgelig knust - helt utrolig lei meg og brukte flere måneder på å komme meg over han.

For litt siden så fikk vi kontakt igjen, han var veldig flørtete og lurte på om det var greit at han tok kontakt. Noe som jeg selvfølgelig syntes var helt ok - jeg hadde savnet å høre fra han..<3

Vi tekstet fram og tilbake en stund og endte opp med å ha sex. Nå skal det sies at det ikke lå i luften at det skulle ende slik, men det gjorde det. Vi har hatt noe kontakt gjennom meldinger de siste dagene og han har kommet med både komplimenter og flørtete sms. 

Nå vet jeg egentlig ikke hva jeg skal gjøre videre, om jeg skal la vær å ta kontakt for å se om han er genuint interessert nå, eller hva han i det hele tatt vil av meg .. :(

Er veldig forelsket i denne mannen her, men virker som han har lett for å få kalde føtter samtidig som jeg virkelig vil ha han i livet mitt..

Alle gode råd setter jeg stor pris på :hjerte:

Anonymkode: 82e52...c54

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Hva mente han med at han kastet bort tiden din da? Og hvor gamle er dere?

Jeg hadde vært ærlig om mine følelser og intensjoner, og hørt hvor han er. Han er et voksent menneske om må klare å si noe om hva han ønsker og ser for seg sammen med deg. (Jeg mener ikke superseriøs "når skal jeg og du gifte oss"-prat, men en generell prat om hva man ønsker seg ut av relasjonen, og han ser for seg at dere blir et par, og om han ønsker det, eller dette er mer et casual forhold.)

Ta initiativ til en ny date, og ta en liten sånn prat da. 

Skrevet

Jeg hadde vært ærlig om mine følelser og intensjoner, og hørt hvor han er. Han er et voksent menneske om må klare å si noe om hva han ønsker og ser for seg sammen med deg. (Jeg mener ikke superseriøs "når skal jeg og du gifte oss"-prat, men en generell prat om hva man ønsker seg ut av relasjonen, og han ser for seg at dere blir et par, og om han ønsker det, eller dette er mer et casual forhold.)

Jeg er 30 og han er 38. Så du kan tro jeg ble rimelig overasket da han plutselig ikke ville noe mer. MEN, så var en av årsakene ( tror jeg) at jeg begynte å snakke om følelser, typ "jeg har tenkt på deg" / "savnet deg" osv. Det var da han plutselig ikke ville noe mer. 

Jeg tror at det han mente var at han ikke var ute etter et forhold, og ville være ærlig på at han ikke ville utnytte meg, og det da var best at vi avsluttet kontakten vi hadde. Men jeg synes nå at det er rart at han plutselig tar kontakt enda han vet hva jeg vil..

Etter at han tok kontakt så var det jeg som tok inititativ til å møtes, er bare redd for å høres innpåsliten ut om jeg tar å spør om en 2.date også :( 

Skrevet

Og der skrev du omtrent det samme som meg :). En slik prat behøver ikke å bli så skummel om du gjør den litt lett og kort. Men det kan være greit for dere begge å vite hvor man har hverandre.

Jeg er ei voksen dame og mitt inntrykk er at det er flere og flere som er redde for å binde seg. Mange velger å først starte familie når man nærmer seg 40 år, det har sikkert også noe med at utdannelser tar lengre tid i dag, i og med at folk tar lengre utdannelser. Når vi fikk barn studerte jeg biologi med 3 under skolealder og huskjøp. Det var lystige tider! Men det gikk jo :)

Anonymkode: 830bc...2b4

Skrevet

Og der skrev du omtrent det samme som meg :). En slik prat behøver ikke å bli så skummel om du gjør den litt lett og kort. Men det kan være greit for dere begge å vite hvor man har hverandre.

Jeg er ei voksen dame og mitt inntrykk er at det er flere og flere som er redde for å binde seg. Mange velger å først starte familie når man nærmer seg 40 år, det har sikkert også noe med at utdannelser tar lengre tid i dag, i og med at folk tar lengre utdannelser. Når vi fikk barn studerte jeg biologi med 3 under skolealder og huskjøp. Det var lystige tider! Men det gikk jo :)

Anonymkode: 830bc...2b4

Men det var en slik prat som ga han kalde føtter forrige gang :(

Og hvorfor er mannfolk flest redde for å binde seg i dag ? :( 

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg er 30 og han er 38. Så du kan tro jeg ble rimelig overasket da han plutselig ikke ville noe mer. MEN, så var en av årsakene ( tror jeg) at jeg begynte å snakke om følelser, typ "jeg har tenkt på deg" / "savnet deg" osv. Det var da han plutselig ikke ville noe mer. 

Jeg tror at det han mente var at han ikke var ute etter et forhold, og ville være ærlig på at han ikke ville utnytte meg, og det da var best at vi avsluttet kontakten vi hadde. Men jeg synes nå at det er rart at han plutselig tar kontakt enda han vet hva jeg vil..

Etter at han tok kontakt så var det jeg som tok inititativ til å møtes, er bare redd for å høres innpåsliten ut om jeg tar å spør om en 2.date også :( 

Hm, vel vet du, da kaster du kanskje egentlig bare bort tiden din. Rådet mitt om å snakke om hva han ønsker passer jo absolutt ikke, for da kommer han bare til å flykte igjen, men samtidig så er det jo et seriøst forhold du ønsker, og hvis han ikke er interessert i det så er det kanskje bedre å utelukke ham først som sist? Jeg skjønner at det vil føles bedre å ta vare på ham en stund, "vi kan jo bare ha det gøy sammen" og "han kan jo ønske å binde seg etter hvert", et halvt år går, og endelig tenker du at det er på tide at du tar praten, han vil fremdeles ikke binde seg, og dere går hver til dere på nytt, bare at denne gangen har du fullstendig falt for ham, og det blir enda verre enn sist. 

Jeg tenker at når man er 38 er det på tide å vite hva man vil, han er voksen nok til å tåle at du tar en lett, men seriøs prat om hva du og han ønsker. Hvis han fremdeles kun ønsker gøy og casual, så er han ikke for deg, rett og slett. 

Samtidig så kan vi ikke utelukke at et halvt år hadde gått og plutselig så ønsker han mer, men det er snakk om du er villig til å satse det halve året, og alle de følelsene som kommer med på kjøpet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...