Gå til innhold

Hvordan drikke til "lykkerus"? Skal på julebord

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på julebord i helgen. Og jeg trenger tips om hvordan jeg skal bli "perfekt beruset". Ikke misforstå, jeg må ikke bli drita, men jeg vil oppnå den lykkerusen hvor jeg er i godt humør. For noen ganger når jeg drikker så blir det til at jeg kjeder meg litt, ikke våger å danse ol. Det kommer sikkert at på hvordan selve dagen min har vært også, men hvis dere har noen tips, så tas de imot med takk! :)

Eneste jeg kommer på er at nok søvn dagen i forveien kan hjelpe på. 

Anonymkode: 6b673...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt beste råd er å spise mye, og ikke drikke sprit. Hold deg til øl eller vin. Jeg blir sjelden full når jeg spiser underveis i drikkingen. Litt vann innimellom er også lurt å få ned. :) 

Anonymkode: d22cd...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk to tre glass med vin, eller helst cider eller champagne. Øl syns jeg oftere gir en tyngere stemning. Sprit løfter opp men er vanskelig å beregne og begrense så man kan fort bli brautete i stedet for bare glad og gøyal. 

Anonymkode: fb2ce...f76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flaske cava på styrten. Altså i løpet av en halvtime- time, maks halvannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt triks for lykkerus er enkel: Spring en halvmarathon før du drikker og hold deg unna spriten. Etter å ha løpt 21 kilometer er jeg gladfull etter to øl. Amøbe etter fire, blir ikke bakful dagen etter heller. 

Styrketrening i kombinasjon med en halvmarathon + sprit anbefales ikke, det siste jeg husker fra den dagen er at jeg sitter på Oslo S og spyr på skoene mine (det verste er at jeg hverken kom fra eller til Oslo S, skulle fra Grønnland til Ullevåll). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ca 3 flaskes rusbrus/cider, også drikker jeg vin etterpå. Da blir jeg i godt humør, ikke skikkelig full men bare livlig og glad. Drikker jeg bare vin så blir jeg mer tung i hodet, og kommer aldri til den "lykkerusen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...