Gå til innhold

Hvordan drikke til "lykkerus"? Skal på julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på julebord i helgen. Og jeg trenger tips om hvordan jeg skal bli "perfekt beruset". Ikke misforstå, jeg må ikke bli drita, men jeg vil oppnå den lykkerusen hvor jeg er i godt humør. For noen ganger når jeg drikker så blir det til at jeg kjeder meg litt, ikke våger å danse ol. Det kommer sikkert at på hvordan selve dagen min har vært også, men hvis dere har noen tips, så tas de imot med takk! :)

Eneste jeg kommer på er at nok søvn dagen i forveien kan hjelpe på. 

Anonymkode: 6b673...0fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste råd er å spise mye, og ikke drikke sprit. Hold deg til øl eller vin. Jeg blir sjelden full når jeg spiser underveis i drikkingen. Litt vann innimellom er også lurt å få ned. :) 

Anonymkode: d22cd...620

Skrevet

Drikk to tre glass med vin, eller helst cider eller champagne. Øl syns jeg oftere gir en tyngere stemning. Sprit løfter opp men er vanskelig å beregne og begrense så man kan fort bli brautete i stedet for bare glad og gøyal. 

Anonymkode: fb2ce...f76

• Liker 1
Skrevet

En flaske cava på styrten. Altså i løpet av en halvtime- time, maks halvannen.

Skrevet

Mitt triks for lykkerus er enkel: Spring en halvmarathon før du drikker og hold deg unna spriten. Etter å ha løpt 21 kilometer er jeg gladfull etter to øl. Amøbe etter fire, blir ikke bakful dagen etter heller. 

Styrketrening i kombinasjon med en halvmarathon + sprit anbefales ikke, det siste jeg husker fra den dagen er at jeg sitter på Oslo S og spyr på skoene mine (det verste er at jeg hverken kom fra eller til Oslo S, skulle fra Grønnland til Ullevåll). 

Skrevet

Jeg drikker ca 3 flaskes rusbrus/cider, også drikker jeg vin etterpå. Da blir jeg i godt humør, ikke skikkelig full men bare livlig og glad. Drikker jeg bare vin så blir jeg mer tung i hodet, og kommer aldri til den "lykkerusen"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...