SuperNova Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Jeg og mannen skal endelig ut på byen og rocke! Tantebarnet mitt på 17 skal være barnevakt for vår 3-åring, og hun kommer klokken 19 og sitter til tolv-ett tiden på natta. Jeg tenkte hun skulle ta legginga.Er 500 kroner ok lønn? Og hva setter man fram til dagens kjernesunne tenåringer? Da jeg satt barnevakt for leeenge siden, var jeg glad for pottis og brus, kanskje pizza, men det føler jeg bare blir feil nå...
MapleSirup Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 500 er rikelig!Spesielt til å være familie. Jeg mener selv 300 må være nok. 1
Ulrikke Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Kommer vel an på hvor ofte det skjer, er det en gang i kvartalet feks, er 500 ok, er det oftere ville jeg gått litt ned Tja, den "kjernesunne" ungdommen spiser vel snop de også, men hva med å spørre henne? Alternativt har du grønnsaker og dip, dip'en kan også brukes til potetgullet, så kan hun velge Også bør hun vel ha litt mat hvis hun skal være der i seks timer Jeg ville spurt henne, jeg. Sagt at hun ikke skal være beskjeden og si "ingenting"; men si hva hun ønsker seg
Semydfe Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Synes 500 for 5-6 timer høres fint ut. Og hvis hun ikke er mer opptatt av sunnhet og trening enn gjennomsnittet, så mistenker jeg at hun kommer til å kose seg med akkurat det samme som det du gjorde back in the days ;-) Men bare spør henne hva hun liker å kose seg med.
Gjest Magnifiq Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Jeg og mannen skal endelig ut på byen og rocke! Tantebarnet mitt på 17 skal være barnevakt for vår 3-åring, og hun kommer klokken 19 og sitter til tolv-ett tiden på natta. Jeg tenkte hun skulle ta legginga.Er 500 kroner ok lønn? Og hva setter man fram til dagens kjernesunne tenåringer? Da jeg satt barnevakt for leeenge siden, var jeg glad for pottis og brus, kanskje pizza, men det føler jeg bare blir feil nå...Spør hva hun liker, og vil ha 😊
Roseh Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 merker folk var gniten når det kom til meg. 200kr for 6-7 timer her. Når det gjaldt egen familie stilte jeg opp gratis. Fikk kjeft fordi jeg drakk opp juicen Passet den ungen minst en gang i uken i timesvis. Så ja, 500kr hadde jeg blitt overlykkelig av.
thinkywinky Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 Vi har blitt enige om 65kroner timen for vår barnevakt på 16 år. Vi har ett barn, og kjører flat takst uansett om barnet er våken eller ikke.Dette gjenspeiler hva andre gir i vårt område. Og tro meg, jeg har gått mange runder og forhørt meg! 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Hvor mye ville du selv tatt betalt, da? Anonymkode: 0bdd3...1c6
SuperNova Skrevet 16. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 16. desember 2015 (endret) Så utakknemelige folk du var barnevakt for, Roseh! Svar på spørsmål om hva jeg hadde tatt betalt: hvis jeg skulle vært barnevakt, hadde jeg gjort det gratis, som en tjeneste. Men jeg er jo voksen og i full jobb. Det er annerledes for en tenåring. Endret 16. desember 2015 av SuperNova
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå