Gå til innhold

Rart bilde i VG

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er nettopp det!? for meg ser det ut som om hele høyresida er i bakken derfor syns jeg det var rart at høyrearmen er på venstre side

Neinei, det er ikke så rart, se en gang til gutt, og ta nå med deg øya! :bestemor-grimase:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neinei, det er ikke så rart, se en gang til gutt, og ta nå med deg øya! :bestemor-grimase:

Nå prøvde jeg å få til denne stillingen (ut ifra ditt synspunkt) på gølvet. Det gikk nesten men det var forbanna ubehagelig.

Jeg vi fortsatt påstå at jeg har rett og det er noe mystisk med denne mannen.

Skrevet
Nå prøvde jeg å få til denne stillingen (ut ifra ditt synspunkt) på gølvet. Det gikk nesten men det var forbanna ubehagelig.

Det gjorde kanskje ikke så mye om stillingen var ubehagelig for hans vedkommende ... Jeg har på følelsen at han ikke hadde samme problem som deg.

Jeg skulle gjerne prøvd selv, sett bortifra at jeg nå sitter på universitetet ... hadde muligens fått VEL mye oppmerksomhet, selv om det så klart kan være hyggelig. :ler:

Skrevet

Sto det ingenting i VG om hva som feiler ham?

Skrevet

Sto det ingenting i VG om hva som feiler ham?

Han er skutt.

Skrevet

(først nå kom jeg på at dette sikkert var en totalt politisk ukorrekt og uetisk diskusjon)

Skrevet

Han er skutt.

Uff da... Kanskje ikke så rart likevel, da?? :roll:

Skrevet

Var ikke nettopp Druscilla her??? :-?

Skrevet

Uff da... Kanskje ikke så rart likevel, da?? :roll:

Nei, det er over hodet ikke rart, det er bare han derre Darko som ikke klarer å se realitetene. :sjarmor::wink:

Skrevet

Nei, det er over hodet ikke rart, det er bare han derre Darko som ikke klarer å se realitetene. :sjarmor::wink:

pøh.. :wink:

Skrevet

pøh.. :wink:

På grunn av deg sliter jeg nå med en nesten uimotståelig trang - til å legge meg ned på gulvet og teste! Fy! :evil:

Gjest Fighter
Skrevet

Jeg synes ikke det ser hverken rart eller spesielt vondt ut. Gidder ikke legge meg ned på gulvet, men tror nok jeg kan få meg til å ligge sånn å sove. Men nå har jeg rare ledd også...

Skrevet

På grunn av deg sliter jeg nå med en nesten uimotståelig trang - til å legge meg ned på gulvet og teste! Fy! :evil:

haha.. I CHALLENGE YOU!

Skrevet

haha.. I CHALLENGE YOU!

Kom hit du, så skal vi se. :tunge1:

Skrevet

Kom hit du, så skal vi se. :tunge1:

Hvis jeg får velge synsvinkel.. :sjarmor:

Skrevet
Var ikke nettopp Druscilla her??? :-?

Jo, jeg var det. Og så skulle jeg inn å endre i mitt eget innlegg, og så tullet alt seg helt til. Mistet hele teksten min, faktisk.

Skrevet

Hvis jeg får velge synsvinkel.. :sjarmor:

:sexy:

(brukt for andre gang i dag - :aida - forumrundbrenner: )

Skrevet

Det ser rart ut. og ekkelt ut. fristet til å prøve selv :sjarmor:

Skrevet

Jakka lurer deg, Donnie.

Armen til høyre på bildet er faktisk venstrearmen hans. Han er sterkt vridd fra livet, men jakka har en bulk mot fronten hans som gjør at det ser ut som om han ligger foroverbøyd. Følg linjen i armen hans så ser du

Skrevet

Ser og ser, men kan fortsatt ikke skjønne hvordan dette kan gå an?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...