Apple- Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Ungene mine hadde syntes det var kjempegøy å få et syngespill for barn, en dansematte/-spill eller et annet aktivt spill, men jeg finner det ikke noen steder. Finnes det ikke lenger? Er det noen som evt. har forslag til noe lignende? De er 5 og 7, og vi har PS3.Setter pris på alle svar
Apple- Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2015 Ingen som har noen meninger om dette??
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Toys r us har det meste mellom himmel og jord. Anonymkode: 9ba76...cdd
mjauritz Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 http://cdon.no/spill/singstar_suomihelmet_including_mics-25506351Det er utsolgt akkurat nå ser det ut som, men du kan jo søke på spillet på andre sider? Kanskje de har det Ellers fant jeg ingen ny dansematte, kun brukt på finn/rubrikk, vet ikke om det kan være aktuelt? Føler det kanskje hører litt til en tidligere generasjon barn Eller, fant denne:http://lekmer.no/leker/sang-musikk-og-bilde/ovrig/dansematte-90-x-86-cm?utm_source=Kelkoo&utm_medium=CPO&utm_campaign=tradedoublerMen du tenker vel på sånn som du kobler til PS3 eller tven? Husker hvor gøy de var selv!
Apple- Skrevet 18. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2015 Tusen takk for hjelpen, snille dere! Det ser ikke ut som det finnes noe slags singstar-produkt til barn, det som finnes har bare ungdoms- og voksenmusikk. Og dansematte, ja, skjønner at det tydeligvis ikke er for dagens barn - selv om jeg vet at mine hadde syntes det var kjempegøy. Den siste du nevner, mjauritz, kan kanskje være noe. Den ser litt barnslig ut, så det spørs hva slags musikk som er på den, men har satt meg på overvåking. Igjen, tusen takk, dere! Nå lurer jeg på hva i all verden jeg skal kjøpe til disse to...
Gjest Dwight Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Tusen takk for hjelpen, snille dere! Det ser ikke ut som det finnes noe slags singstar-produkt til barn, det som finnes har bare ungdoms- og voksenmusikk. Og dansematte, ja, skjønner at det tydeligvis ikke er for dagens barn - selv om jeg vet at mine hadde syntes det var kjempegøy. Den siste du nevner, mjauritz, kan kanskje være noe. Den ser litt barnslig ut, så det spørs hva slags musikk som er på den, men har satt meg på overvåking. Igjen, tusen takk, dere! Nå lurer jeg på hva i all verden jeg skal kjøpe til disse to... Hvis du har en GameStop i nærheten av deg så kan det være de selger brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå