Salka Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Noen som har bestilt derfra? Er de raske? Pga noe grusomt trist som har skjedd er julen satt litt på vent i år og jeg er ekstra sent ute med gavene. Jeg orker ikke gå i butikker nå som sorgen et så dyp og bunnløs, så bestiller alt på nett i år. Skal kjøpe noe som skal videresendes, har jeg sjans å rekke det? Jeg vet at den 16. er siste frist for å garantere at det kommer frem til jul, men det kommer jo vanligvis frem om det sendes 18-20 også. Er kremmerhuset raske å sende og jeg er heldig så pakken kommer fort frem bør jeg vel rekke det? Er snakk om en liten pakke som skal sendes som brev til mottakeren. Jeg vet jeg er altfor sent ute og trenger ingen moralpreken om akkurat det. Dyp sorg snur opp ned på alt og man har ikke ork til så mye. Vanligvis sender jeg gavene som skal sendes i god tid før den 16.
Leo Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Vanligvis er de raske, men det kan jo være de har ekstra stor pågang nå. Det går også an å ta en telefon eller sende en mail til kundeservice og forklare situasjonen. Og hvis det du skal videresende skal sendes som brev, så holder det sannsynligvis at du sender det i begynnelsen av neste uke. Jeg tror det uansett går fint hvis du bestiller nuh! Og går det ikke, så er ikke det akkurat noen stor krise heller. Livets trivialiteter må settes litt på vent noen ganger! 1
MapleSirup Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Noen nettsider har lagt ut hvilken dato som er siste frist:)
MapleSirup Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 ...Som feks Kremmerhuset!15.des. 20 Minutter igjen da! http://kremmerhuset.no/
Salka Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2015 Vanligvis er de raske, men det kan jo være de har ekstra stor pågang nå. Det går også an å ta en telefon eller sende en mail til kundeservice og forklare situasjonen. Og hvis det du skal videresende skal sendes som brev, så holder det sannsynligvis at du sender det i begynnelsen av neste uke. Jeg tror det uansett går fint hvis du bestiller nuh! Og går det ikke, så er ikke det akkurat noen stor krise heller. Livets trivialiteter må settes litt på vent noen ganger!Bestilte rett etter jeg hadde postet her. Sikkert ekstra stor pågang nå ja, men får bare håpe på det beste. Er litt unntakstilstand med julen i år, helst skulle jeg ønske den ikke kom i det hele tatt, men går jo ikke det heller.
Leo Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Julen kan dessverre ikke avlyses selv om det enkelte år helt klart hadde vært det beste. Men jeg tipper du har varen(e) senest fredag og da har du god tid til å få sendt det videre. Krysser fingrene!
Salka Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2015 Takk. nei, er akkurat det, den kan ikke avlyses selv om jeg skulle ønske den kunne det i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå