AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #41 Del Skrevet 19. desember 2015 ikke noe.... Anonymkode: 5759e...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 21. desember 2015 #42 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Jeg tenker at personen har lagt til seg ALTFOR mange uvaner. Det er faktisk ikke slik at vi mennesker blir smellfeite av å sitte på ræva, det blir vi først når vi stapper i oss altfor mange kalorier hver eneste dag. En gjenganger på KG er at inaktivitet automatisk er lik overvekt, men det stemmer nå ikke helt. Virker som mange er hjernevasket av at man må løpe 5 km hver dag og ta x antall pushups for å ikke ese ut som en ballong. Medisinering er for øvrig noe vedkommende faktisk har valgt helt selv, så da er det deres eget ansvar å tilpasse inntaket med hensyn til evt vektøkning. Slutt med de evinnelige bortforklaringene og pekefingerne - ta ansvar for eget liv.... For noen år tilbake la jeg på meg 10 kg på 12-15 mnd, og det kom snikende på fort - jeg så i speilet og kjente på klærne at ting ikke stemte helt, men det var når jeg fikk en kommentar fra et familiemedlem (pakket inn som et kompliment) at jeg så at situasjonen var helt ute på viddene. Skjønner at kvinner liker å leve på livsløgner, men sannheten er nå det som fungerer best i lengden. Var fort gjort å gå ned til normalvekt for min egen del heldigvis, da helt normal logikk "mindre kalorier + mer mosjon" funket utmerket. Endret 21. desember 2015 av Aule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 21. desember 2015 #43 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg tenker vel "oj,han/hun har lagt på seg". Tenker det samme om noen har tatt av mange kilo også,men jeg sier ingenting. Jeg har lagt på meg endel(er på vei ned igjen nå),og det var fordi jeg hadde det vanskelig i en periode og spiste ganske usunt. Satt også mye i ro. Trenger faktisk ikke at folk kommenterer det. Jeg vet det jo veldig,men noen bare må kommentere andres utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #44 Del Skrevet 22. desember 2015 Den 21.12.2015 at 3.38, Aule skrev: Jeg tenker at personen har lagt til seg ALTFOR mange uvaner. Det er faktisk ikke slik at vi mennesker blir smellfeite av å sitte på ræva, det blir vi først når vi stapper i oss altfor mange kalorier hver eneste dag. En gjenganger på KG er at inaktivitet automatisk er lik overvekt, men det stemmer nå ikke helt. Virker som mange er hjernevasket av at man må løpe 5 km hver dag og ta x antall pushups for å ikke ese ut som en ballong. Medisinering er for øvrig noe vedkommende faktisk har valgt helt selv, så da er det deres eget ansvar å tilpasse inntaket med hensyn til evt vektøkning. Slutt med de evinnelige bortforklaringene og pekefingerne - ta ansvar for eget liv.... Dette. Det er alltid kostholdet. Da jeg var deprimert en periode så lå jeg i sengen eller sofaen mesteparten av dagen. Gikk ned 10 kg på et halvt år fordi jeg ikke hadde appetitt. Selv om jeg var inaktiv som fy. Da jeg ble bedre, og begynte å bevege meg og trene, så gikk jeg opp i vekt igjen for matlysten kom tilbake og jeg spiste mer. Anonymkode: 113a7...f87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #45 Del Skrevet 22. desember 2015 Ole Ivars - nei så tjukk du har blitt. Anonymkode: 9e225...1ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå