AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 For et par måneder siden ble jeg dumpet/avvist av en jeg hadde datet en stund, rundt 3 mnd. Vi hadde begynt med sex. Jeg har aldri vært i den situasjonen før, at jeg har blitt dumpet av noen i den datingfasen etter at vi har hatt sex lenge o.l. Og jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere det! Jeg har vært skikkelig i kjelleren, latt det gå utover skolen og alt annet, jeg veksler mellom å grine og å tenke at jeg finner noe bedre og nå har det gått 8 UKER uten at jeg har kommet meg videre.. Ikveld dukket han opp på tinder (hvor vi først fikk kontakt) og han hadde fått en ny profiltekst og jeg begynte å gråte når jeg profilen! Tanken på han med en annen dame gjør meg helt uvel og deppa, jeg får helt vondt inni meg:(Jeg har selvsagt lagt videre dating på hylla, så jeg treffer ingen andre selv om jeg er på Tinder, og jeg skal vel slette profilen min der også..Men hvor lang tid er det normalt å bruke på å komme seg videre da?? Vi var ikke sammen engang! Anonymkode: 6b96b...276
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Og jeg glemte å legge til at jeg har endt opp med å stalke Facebook profilen hans, hver gang han får en ny damevenn går jeg inn på profilen hennes og ser på bildene hennes osv og blir enda mer deppa fordi jeg syntes ofte de er mye penere enn meg... Skjønner ikke hva som går av meg Anonymkode: 6b96b...276
Nafiaa Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Off, du er forelsket kjære deg. Det er vondt å bli dumpet da. Det er vanlig å bruke litt tid og det at det stikker når du tenker på han med en annen dame. Jeg har ingen superråd til deg, jeg vil bare si at du bør ta tiden til hjelp. Vær med venner, gjør ting som gjør deg glad. Og prøv å ikke søk han opp for mye. En dag vil ting føles bedre, selvom det kanskje alltid vil være sånn at det stikker litt hvis du plutselig ser han. Men du kommer over dette, selvom det ikke føles sånn nå. Jeg har vært der selv og jeg lover deg at ting vil bli lettere snart. God klem til deg 5
Kattekvinne Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Det går ann å ha kjærlighetssorg selv om dere ikke var kjærester og dere bare hadde datet i 3 måneder. Gjør det vondt, så gjør det vondt. Den eneste trøsten er at det går over. For det gjør det faktisk, selv om det omtrent er umulig å forestille seg når man er oppi det.Ellers brude du prøve å ikke tenke på ham. Slutt å følge ham på facebook og ikke sjekk profilen hans. Slett ham om nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 3 måneder er ganske lenge i mine (manne) øyne. Det lengste forholdet jeg har hatt er 2 måneder. Og jeg følte at 2 måneder var en evighet. Vi hadde sex hele tiden, hver dag ihvertfall, men det sa bare stopp for min del og jeg gjorde det slutt. Hun ble veldig lei seg og begynte å hylgrine.Nå er jeg singel, og hun er gift og har fått en unge. Chin up woman, det løser seg Anonymkode: 94840...2ae
Cleopatra. Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Huffda så kjedelig Dumt det gikk "så langt" før han fant ut av at han ikke var så interessert likevel.Kjærlighetssorg er fryktelig trist, håper du føler deg bedre snart!
Alenia Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 Du kunne skrevet om meg.. Jeg ble dumpet i midten av august, og først nå de siste 2 ukene har jeg endelig fått det litt på avstand., sender deg en klem ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Tusen takk for alle svar Det er helt utrolig hvor vondt det gjør, det gjorde faktisk mindre vondt når det ble slutt med en langvarig kjæreste og samboer. Det er også utrolig vanskelig å fatte at det går an å føle en sånn kjemi og bli så betatt av noen, også føler ikke den andre parten det samme. Man føler seg jo helt utrolig dum. Er livredd for å støte på han ute og selvtilitten er på bånn Anonymkode: 6b96b...276
Gjest Blomsterert Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 Tusen takk for alle svar Det er helt utrolig hvor vondt det gjør, det gjorde faktisk mindre vondt når det ble slutt med en langvarig kjæreste og samboer. Det er også utrolig vanskelig å fatte at det går an å føle en sånn kjemi og bli så betatt av noen, også føler ikke den andre parten det samme. Man føler seg jo helt utrolig dum. Er livredd for å støte på han ute og selvtilitten er på bånn Anonymkode: 6b96b...276Det er jo aldri hyggelig å føle seg uønsket,så normalt at du reagerer som du gjør,og ihvertfall når du er forelsket!Vi blir vel alle dumpa ihvertfall en gang,men vi må innse at vi ikke er den rette for alle! Men la vær å snok på fb,blokker ham,så vil det hjelpe etterhvert.Ved å snoke bare straffer du deg selv samt å pleie sorgen!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Enig i at snoking er farlig. Kan fort bli en hekt. Så skjul han fra Facebook ol. Ikke følg med på hva han gjør og hvem han er med. Det vil bare rive deg i fillebiter. Vet veldig godt hvor utrolig vondt slikt kan være. Er der selv. Ble seriøst forelsket. Tror aldri jeg har vært skikkelig forelsket før. Og nå gjør det vondt. Og det har gjort vondt lenge. Men tiden leger vel alle sår. Anonymkode: 26757...831
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Slik går det når man puler over sin egen liga. Anonymkode: 53d02...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Tenk om dere er forelska i samme jente? Anonymkode: cb92b...b0f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #13 Skrevet 16. desember 2015 Slik går det når man puler over sin egen liga. Anonymkode: 53d02...4f9Vi er voksne, ikke 14 år. Jeg vet ikke hvordan det er på ungdomsskolen du går på, men glad jeg slapp sånt i min ungdomstid. Anonymkode: 6b96b...276 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 Tenk om dere er forelska i samme jente? Anonymkode: cb92b...b0fJeg er ikke forelsket i en jente vet ikke hvor du fikk det fra Anonymkode: 6b96b...276
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Datet i 3 mnd og har sex. Det er så absolutt å "være sammen", og det er klart du blir lei deg og trenger tid til å komme deg igjen. Anonymkode: ca821...674
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #16 Skrevet 16. desember 2015 Vi er voksne, ikke 14 år. Jeg vet ikke hvordan det er på ungdomsskolen du går på, men glad jeg slapp sånt i min ungdomstid.Anonymkode: 6b96b...276Hvis hun er voksen burde hun slutte å pule over sin egen liga. Anonymkode: 53d02...4f9
lille_myyy Skrevet 16. desember 2015 #17 Skrevet 16. desember 2015 (endret) Hvis hun er voksen burde hun slutte å pule over sin egen liga. Anonymkode: 53d02...4f9Stakkars.. Er du i en så lav liga at du aldri får pult du da? Ellers anbefaler jeg at du gjør noe med livet ditt, som å skaffe deg en hobby, venner, drar ut i frisk luft... På den måten slipper du å bli en bitter faen som sitter på internett og prøver å være noe... Endret 16. desember 2015 av lille_myyy 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #18 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er ikke forelsket i en jente vet ikke hvor du fikk det fra Anonymkode: 6b96b...276åja, leste litt feil sorry Anonymkode: cb92b...b0f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #19 Skrevet 16. desember 2015 HeiHar opplevd akkurat det samme, og det er kjipt. Vi datet i 2 mnd bare og jeg ble også veldig lei meg av hendelsen. Gjorde akkurat det samme som deg. Gikk inn på profilen hans og så at han hver dag ble venn med en ny jente (helt sikkert fra tinder det også) og jeg sammenlignet meg med disse jentene. Holdt på sånn i en mnd. Det som fungerte for meg var å begynne å date igjen og jeg møtte en som jeg likte veldig godt. Tenker ikke på han andre i det hele tatt lengre. Dette tar bare tid men du vil komme over det Anonymkode: 09405...8b4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #20 Skrevet 16. desember 2015 HeiHar opplevd akkurat det samme, og det er kjipt. Vi datet i 2 mnd bare og jeg ble også veldig lei meg av hendelsen. Gjorde akkurat det samme som deg. Gikk inn på profilen hans og så at han hver dag ble venn med en ny jente (helt sikkert fra tinder det også) og jeg sammenlignet meg med disse jentene. Holdt på sånn i en mnd. Det som fungerte for meg var å begynne å date igjen og jeg møtte en som jeg likte veldig godt. Tenker ikke på han andre i det hele tatt lengre. Dette tar bare tid men du vil komme over det Anonymkode: 09405...8b4Det samme prøvde jeg. Og jeg følte meg neste utro. Fikk bare en uvell følelse i magen. Og jeg sliter med å ikke ta kontakt med daten. Flere måneder senere. Men han hjelper meg ikke ved å si han tenker på meg og savner meg. Vanskelig å gå videre da. Jeg er ikke TS btw. Anonymkode: 26757...831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå