Gjest manic Skrevet 5. oktober 2004 #1 Skrevet 5. oktober 2004 Lush er deilig! http://www.lush.co.uk/system/index.html Jeg har prøvd to produkter og er kjempefornøyd; En hårkur med henna (arabian bright) som gjorde håret mitt til silke og en kroppsskrubb som var helt genial (Buffy the backside slayer). Den skrubbet samtidig som den virket som fuktighetskrem. De sender til norge Jeg digger at produktene er naturlige,håndlagde og ferske! Kult å slippe konserveringsmidler,selv om det innebærer utløpsdato.
Gjest Ethereal Skrevet 5. oktober 2004 #2 Skrevet 5. oktober 2004 Hvordan var portoen? Jeg mailet dem, men fikk aldri noe svar. Mine favoritter er leppebalsamen Lip Service og håndkremen som heter Helping Hands. Bodylotionen Sympathy for the Skin er heller ikke dum.
Gjest manic Skrevet 5. oktober 2004 #3 Skrevet 5. oktober 2004 Hmm...det vet jeg ei. Jeg fikk det tilsendt som en gave. Prøvde å finne fram på nettsidene, men det var mildt sagt kronglete. De får et minus for vanskelige nettsider... Det står vel porto når du har fylt ut alle opplysninger, før du betaler...men det gidder jeg ikke nå
Gjest manic Skrevet 5. oktober 2004 #4 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg fikk porto på 22.50£....skitt... Det er jo utelukket. Hva er vitsen med det da..... Skuffa nå :-?
Elze Skrevet 5. oktober 2004 #5 Skrevet 5. oktober 2004 Det var litt dyr porto, ja. Men produktene er supre. Jeg liker veldig godt en bodylotion som heter Sympathy for the Skin. De har butikker i mange land forresten, bl.a. i Sverige (Göteborg og Stockholm).
Gjest onyx, i.i. Skrevet 5. oktober 2004 #7 Skrevet 5. oktober 2004 Sjekket www.lush.se og der er portoen 200,- for norden. Litt mye synes nå jeg da.....
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #8 Skrevet 6. oktober 2004 men ta en helgetur til stockholm, feks, de har butikk bla på Söder. enig i at lush er finfint - skjønner ikke hvorfor det ikke er marked for det i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå