AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Ikke at jeg bryr meg veldig mye om akkurat dette, men jeg har fundert litt over det. Her er greia, hvis jeg ikke har noe voks i håret og går ute så virker det som 1 av 10 kvinner smiler til meg. Hvis jeg har voks i håret så smiler 7 av 10 kvinner til meg. Har hårsveis så mye å si? Eller er det fordi jeg signaliserer mer at jeg er "på jakt" når jeg styler håret? Jeg ser jo mer ryddig ut og slikt når jeg har noe voks i håret, men det kan vel ikke bety så mye?Spent på svar Anonymkode: d0b84...33b
Rosewood Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Jeg synes det har en del å si, har noe med helheten å gjøre. En bra hårsveis kan løfte hele utseende mange hakk for min del mange får sånn rar palmesveis hvis de ikke gjør noe med håret 2
saltyliquorice Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Tenker ikke så mye over hårsveisen på menn med mindre det er en skikkelig sleik - det er jeg ikke fan av. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 hm... på jakt? vet ikke, men enig i det med sleik. det ser ikke så bra ut. Anonymkode: 9ab63...f6f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Hårsveis betyr ikke noe... Anonymkode: acf37...6c6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Sleik, korte dressbukser og spisse sko er turn off. Anonymkode: afefa...79f
WubWub Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Jeg synes det har en del å si, har noe med helheten å gjøre. En bra hårsveis kan løfte hele utseende mange hakk for min del mange får sånn rar palmesveis hvis de ikke gjør noe med håretDet er med andre ord ikke håp for oss med så mye testosteron at håret detter av? 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #8 Skrevet 14. desember 2015 Takk for svar. Ser at meningene er litt delt, og det er vel egentlig også det jeg erfarer i virkeligheten.Det er vel et kjent faktum at hår tiltrekker oppmerksomhet hos begge kjønn, og det er det jeg tror som skjer. Når jeg styler håret så skiller jeg meg enda mer ut slik at flere kvinner legger merke til meg. Plausibel forklaring? Anonymkode: d0b84...33b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #9 Skrevet 14. desember 2015 Bedre med en i hånden enn ti på taket. Anonymkode: 1bb48...25e
Rosewood Skrevet 14. desember 2015 #10 Skrevet 14. desember 2015 Det er med andre ord ikke håp for oss med så mye testosteron at håret detter av?Vet du hva, egentlig er alt bedre enn "manbun" og sleik, synes jeg. Ja og den som ligner på hentesveis. Tar faktisk skallet fremfor det
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #11 Skrevet 14. desember 2015 Ikke at jeg bryr meg veldig mye om akkurat dette, men jeg har fundert litt over det. Her er greia, hvis jeg ikke har noe voks i håret og går ute så virker det som 1 av 10 kvinner smiler til meg. Hvis jeg har voks i håret så smiler 7 av 10 kvinner til meg. Har hårsveis så mye å si? Eller er det fordi jeg signaliserer mer at jeg er "på jakt" når jeg styler håret? Jeg ser jo mer ryddig ut og slikt når jeg har noe voks i håret, men det kan vel ikke bety så mye?Spent på svar Anonymkode: d0b84...33bSju av ti kvinner smiler til deg? Du må være verdens kjekkeste mann. Anonymkode: 2a7e8...fa4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #12 Skrevet 14. desember 2015 Sju av ti kvinner smiler til deg? Du må være verdens kjekkeste mann.Anonymkode: 2a7e8...fa4Jeg dro nok på litt der, 5 av 10 er nok litt mer riktig. Anonymkode: d0b84...33b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #13 Skrevet 14. desember 2015 Hårsveis har såklart mye å si, det har den vel for dere menn på damer også? Sier seg selv det. Håret gjør mye av "fortryllelsen" Anonymkode: 43b38...9fa 2
King in the North Skrevet 14. desember 2015 #15 Skrevet 14. desember 2015 Personlig ser jeg mye bedre ut med voks i håret, enn uten. For å si det mildt.
cherry blossomed. gone. Skrevet 14. desember 2015 #16 Skrevet 14. desember 2015 Må bare si det apropos hårsveiser på menn, hvor kjekke er sør amerikanere bortsett fra mexico og argentina da, men hvor kjekke. seriøst - på en skala fra 1- 15 vil de ALLIKEVEL SPRENGE!!!!!!!!!! SKALAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i wish i could at least VI.SIT. MILLIONER AV KJEKKE!!!!!!!!!!
Belbus Skrevet 14. desember 2015 #17 Skrevet 14. desember 2015 Noen kler bedre å ha voks i håret, noen kler å være skinnet, noen kler alt. Hår har mye å si, men er ikke en fasit
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #18 Skrevet 14. desember 2015 Må bare si det apropos hårsveiser på menn, hvor kjekke er sør amerikanere bortsett fra mexico og argentina da, men hvor kjekke. seriøst - på en skala fra 1- 15 vil de ALLIKEVEL SPRENGE!!!!!!!!!! SKALAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i wish i could at least VI.SIT. MILLIONER AV KJEKKE!!!!!!!!!! Hva i H*lvete er dette for et innlegg? Kan du ikke bare dra ned til sør amerika da? Anonymkode: d0b84...33b
cherry blossomed. gone. Skrevet 14. desember 2015 #19 Skrevet 14. desember 2015 Jo kanskje neste år når jeg skal ha nytt passport.n HAHA.Har tenkt å ta med en kamerat, men må spare til billetten og det tar TID. Og så må jeg og kameraten min overleve hele tiden det tar å spare opp kapital og det er jo ingen selvfølge heller.Skal jeg først ta en sjanse på livet så vil jeg ikke gjøre det i norge pga jeg trives ikke særlig godt her, og jeg ønsker å se noen pene menensker før jeg dør. JEg synes ingenting positivt om nordmenn. Ikke er de rause, ikke er de varme ikke synes jeg heller at de er pene. jeg synes de er smålige,sjalu, krigerske, ondskapsfulle og dessverre lite tiltrekkende og meget sære og vanskelige og harde kalde menensker. det er min mening etter mange år i nor-ge. Men dette er jo dessverre sannheten om mennesker så mange steder i verden, men har opplevd spesielt mye slikt i nor-ge. TRist er hva det er. Nå har jeg reist litt da og det er virkelig mye rart derute. FAktisk om jeg skulle tolke verdens mentale felter så er det som om de alle sammen skriker av full hals til gud - kom og utrydd oss og bomb oss. Så dårlig er det feltet.
cherry blossomed. gone. Skrevet 14. desember 2015 #20 Skrevet 14. desember 2015 Det er jo bevist at uansett hvor mye komfort og penger og alt de faktisk får disse menneskene så kan de bare ikke leve side om side uten å skape helvete på jord for hverandre så ja virker som om de faktisk innerst inne skriker til gud- utrydd oss vi er faenskap på fine planeten jorden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå