esmer Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Hei og god kveld Jeg vet at hjemmefarging er risky og resultatet blir mye bedre i salong. Håper noen kan hjelpe meg.Jeg har siden sist vinter hatt lysebrunt hår med en blond balayage. Siden jeg er naturlig brunette, "vaskes" det blonde håret ut så fort og ender opp oransje etter 4 uker. Jeg bruker frisørshampo for farget hår i tillegg til at jeg bruker lillashampoo. Den blonde delen av balayagen er m.a.o lys/kommunegrå aktig, men ikke blondt.Jeg har gått til frisøren med det så ofte jeg kan, men koster meg så mye pga langt og tykt hår. Jeg lurer på hva slags farge (butikkfarge) jeg bør bruke for å få den lyse delen av håret mitt, blondt igjen? Legger med to bilder som viser blondfargen jeg ønsker. Vet jo selvfølgelig at overgangene ikke blir slik som på bildet hjemme, men det får gå
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Er ikke frisør, men hva med å prøve en mousse fra Schwarzkopf. Finnes på Vita bl.a. og heter anti yellow refresher mousse. Spørs hvor oransje det er, men tviler på at det blir verre i alle fall. Men hva mener du med at det blonde vaskes ut, er det farget og ikke bleket lyst? Jeg har bleket etterveksten min hjemme og det ble platinablondt uten gul eller oransje skjær. Anonymkode: 3c8f8...313
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå