Mystery Woman Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Fikk denne meldingen etter at jeg restarta ruteren min (den faller ut i ny og ne) Fant en IP-AdressekonfliktEn annen datamaskin på dette nettverket har samme IP-adresse som denne datamaskinen. Kontakt systemansvarlig for hjelp med å løse dette problemet. Flere detaljer er tilgjengelig i systemhendelsesloggen i Windows. Jeg har mobil, Chromecast og en PC tilknyttet min wifi. Flere andre har også tilgang på min wifi, men nå er jeg hjemme alene. Er dette noe å bry seg om?
Chooppai Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Ikke spesielt nei, om du ikke mistenker noen for å snoke innpå ruteren og fikse og tikse med ip-adressene, så er det sikkert bare en Ip-floke. Har du prøvd å restarte alle enhetene dine etter at du restartet ruteren?
Mystery Woman Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2015 Nei ikke kommet så langt som å restarte. Vil uansett logge av straks. Da satser jeg på at det kun er kluss pga ruter med en blåmandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå