MarielleL Skrevet 14. desember 2015 #1 Del Skrevet 14. desember 2015 Heisann! I år har jeg lyst til å gjøre julegavene til besteforeldrene mine litt mer personlige. Har tenkt på å klippe og lime sammen en koselig årskalender, med diverse bilder og tegninger for de forskjellige månedene. Problemet er at jeg ikke finner en "blank" kalender? Nå har jeg bare søkt rundt på nettet, men tenker å høre om noen vet om butikker som selger dette? Sjekket Panduro sine nettsider, men fant ingenting - og da er jeg egentlig veldig blank for hvilke andre steder som kan selge dette... Setter stor pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 14. desember 2015 #2 Del Skrevet 14. desember 2015 Ikke direkte hva du ser etter, men hva med personligalmanakk.no?De har blanke sider, kalendersider og litt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristal Skrevet 14. desember 2015 #3 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg fant en på panduro HER den er svart da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå