AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Del Skrevet 14. desember 2015 Post gjerne bilde eller link! Trenger kjoleinspirasjon Anonymkode: f2b49...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Del Skrevet 14. desember 2015 Oi, skulle såklart være et smil! Anonymkode: f2b49...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Del Skrevet 14. desember 2015 http://www.matchfashion.no/dame/kjoler/cornelia-dress/Skal ha denne, tror jeg prøvde minst 30 kjoler før jeg fant denne. Anonymkode: 6c44d...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 14. desember 2015 #4 Del Skrevet 14. desember 2015 https://www.zalando.no/chi-chi-london-aviana-cocktailkjole-red-cz621c018-g11.html/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. desember 2015 #5 Del Skrevet 14. desember 2015 https://www.zalando.no/chi-chi-london-aviana-cocktailkjole-red-cz621c018-g11.html/Så fin! Jeg har kjøpt denne, og håper den passer. Satser på at den er så fin som jeg tror, og at den er såpass nøytral at jeg kan style den sånn som jeg tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 14. desember 2015 #6 Del Skrevet 14. desember 2015 Så fin! Jeg har kjøpt denne, og håper den passer. Satser på at den er så fin som jeg tror, og at den er såpass nøytral at jeg kan style den sånn som jeg tenker. Din var finere, egentlig litt mer min stil og. Min kjole var et impulskjøp, og passer jo egentlig bare i julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. desember 2015 #7 Del Skrevet 14. desember 2015 Denne tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 15. desember 2015 #8 Del Skrevet 15. desember 2015 Eg skal på julebod i kveld, og anar ikkje kva eg skal ha på meg enda. Eg skal bruke ein kjole eg har frå før, eller kanskje ein jumpsuit. Det er mykje artigare å måtte vere kreativ med det ein har, enn å rase ut og kjøpe ein ny. Eg trur kriteriet i år kjem til å vere at eg ikkje frys i kjolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. desember 2015 #9 Del Skrevet 15. desember 2015 Bare å drikke nok det, så fryser du ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #10 Del Skrevet 15. desember 2015 Har kjøpt denne, etter myyye prøving og leting! Anonymkode: 60b5d...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menyzaiu Skrevet 16. desember 2015 #11 Del Skrevet 16. desember 2015 http://www.dear-fashion.com/New-Stylish-Christmas-Pattern-Pink-Printed-Woman-Mini-Dress-p15411.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morgendis Skrevet 16. desember 2015 #12 Del Skrevet 16. desember 2015 Så fin! Jeg har kjøpt denne, og håper den passer. Satser på at den er så fin som jeg tror, og at den er såpass nøytral at jeg kan style den sånn som jeg tenker. Jeg elsker den kjolen der! Det er nok den kjolen jeg har brukt mest og er man usikker på dresskoden så funker den der stort sett alltid. Den ble borte under forrige flyttelass, men jeg liker den faktisk så godt at jeg kommer til å kjøpe den på nytt. Er også veldig fornøyd med lengden på kjolen. Jeg er ganske høy, men denne blir ikke for kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. desember 2015 #13 Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg elsker den kjolen der! Det er nok den kjolen jeg har brukt mest og er man usikker på dresskoden så funker den der stort sett alltid. Den ble borte under forrige flyttelass, men jeg liker den faktisk så godt at jeg kommer til å kjøpe den på nytt. Er også veldig fornøyd med lengden på kjolen. Jeg er ganske høy, men denne blir ikke for kort Hurra, så bra! Jeg er 178 og "alt" er for kort til meg ellers. Hvordan vil du si den er i størrelsa? Håper jeg bestilte rett, er forventet levering 22.desember, og har ingenting anna jeg har lyst til å ha på meg i jula, så jeg håper virkelig den passer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morgendis Skrevet 16. desember 2015 #14 Del Skrevet 16. desember 2015 Hurra, så bra! Jeg er 178 og "alt" er for kort til meg ellers. Hvordan vil du si den er i størrelsa? Håper jeg bestilte rett, er forventet levering 22.desember, og har ingenting anna jeg har lyst til å ha på meg i jula, så jeg håper virkelig den passer! Jeg er 180 og har akkurat samme problemet.. Jeg kan gjerne ha kort kjole, men rumpekort er aldri kult... Synes størrelsen er ganske normal Fikk skikkelig lyst til å kjøpe den igjen nå merker jeg Beste kjolen jeg har hatt, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #15 Del Skrevet 17. desember 2015 Skal ha på Denne på julaften, og Denne første og andre juledag Anonymkode: 0847d...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celine Skrevet 17. desember 2015 #16 Del Skrevet 17. desember 2015 Denne Pleier stort sett ikke å kle meg i blikkfangrødt, så det er på tide å gjøre et unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #17 Del Skrevet 17. desember 2015 Bunad på julaften. Anonymkode: 9d65b...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #18 Del Skrevet 17. desember 2015 Skal ha på Denne på julaften, og Denne første og andre juledag Anonymkode: 0847d...2d9Den siste der var skikkelig fin!! :D Synd de bare hadde XL igjen.. Anonymkode: 3c0a8...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. desember 2015 #19 Del Skrevet 18. desember 2015 Så fin! Jeg har kjøpt denne, og håper den passer. Satser på at den er så fin som jeg tror, og at den er såpass nøytral at jeg kan style den sånn som jeg tenker. Fikk denne i dag, og den var fin! Størrelsem var ogaå perfekt, kunne ikke vært verken større eller mindre. Og endelig en kjole som treffer meg riktig i midjen Elsker det når nettshopping funker! Men jeg skjønner ikke hvordan lengden kan passe lave jenter, da jeg er 178 og den faktisk var litt i lengste laget etter min smak. Uansett, da slipper jeg å stresse mer med kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #20 Del Skrevet 18. desember 2015 http://www.dear-fashion.com/New-Stylish-Christmas-Pattern-Pink-Printed-Woman-Mini-Dress-p15411.html Er ikke det der en nattkjole? Anonymkode: ab7f7...5a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå