Gå til innhold

Dusjgel med "manneduft" til gutt på snart 11?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er av typen som er opptatt av hår og klær.I tillegg til en t-shirt tenkte jeg på å kjøpe en dusjgel (ikke for dyr) men kanskje  barneprodukter til dusj og bad,av typen Bamse og Kaptein Sabeltann kanskje blir for barnslig eller hva synes dere?...

Kan jeg kjøpe denne for eksempel?

https://www.vitusapotek.no/cosmica-menn-har%26kropp-sape-200ml/p/958976

Noen som har andre gode forslag?

Anonymkode: 0afc6...0b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 11, dvs han er ikke en mann enda, så jeg synes det blir litt rart.

Anonymkode: 1e5eb...af7

Skrevet

Gi ham dusjsåpe med "mannelukt" du :) Han blir sikkert stolt og glad :) Gi ham hvertfall ikke typiske barneprodukter. Han er vel i en fase hvor han er litt mellom barn og tenåring. Bare lukt på duften før du kjøper du. Greit om lukten ikke er for intens når han er 11 år. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Barn skal selvfølgelig ikke lukte mann. Om det hadde vært tilfelle at et barn rundt meg duftet herremann hadde jeg selvfølgelig ringt selveste lensmannen pronto, lovens lange arm og samfunnets knyttede neve i billedlig og bokstavelig form.

Det er aldri godt å vite hva denne stakkars gutten kan ha blitt utsatt for om det hadde oset mannfolk av han. Nei fysj vettu hva dette ligner ikke grisen!

Han får vente til han får hår på kølla og testosteronet bruser i blodet hans slik at han kan lage en naturlig mannelukt på egen maskin fremfor en falsk syntetisk lukt. 

Endret av WubWub
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med gutter på den alderen, men jeg har en jente på nesten 10. Hun hadde blitt dødelig fornærmet over bamse-produkter!

• Liker 2
Skrevet

Takk for tips dere :)

Kanskje jeg kan gå for et vanlig gavesett fra Adidas eller Umbro,med deo og dusjgel?Det blir vel ikke for mandig? (Selv om jeg ikke aner om han bruker deo enda,men han trener mye).

Skrevet

Takk for tips dere :)

Kanskje jeg kan gå for et vanlig gavesett fra Adidas eller Umbro,med deo og dusjgel?Det blir vel ikke for mandig? (Selv om jeg ikke aner om han bruker deo enda,men han trener mye).

Gå for det ja :) Pleier jo å være "manneduft" i de settene der. Og deo kan det godt hende han får bruk for snart uansett, dersom han ikke allerede bruker :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...