AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Mange bruker dette! Tommel opp og brevtegnet, hva betyr det?? Anonymkode: eace1...366
FrittgåendeBurugle Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Tommel opp brukes i betydningen 'ok', 'bra', 'den er grei', 'oppfattet' eller lignende. Brevtegn vet jeg ikke helt om jeg ser for meg brukt i samtale.
Gjest Margit Spat Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 (endret) Jeg får opp det jeg kaller brevtegnet hvis jeg ikke har oppdatert på en stund, eller hvis det er et tegn som ikke finnes i Android eller på Mac, og den andre har skrevet i et annet program enn det jeg har. Endret 14. desember 2015 av Margit Spat
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Jeg får opp det jeg kaller brevtegnet hvis jeg ikke har oppdatert på en stund, eller hvis det er et tegn som ikke finnes i Android eller på Mac, og den andre har skrevet i et annet program enn det jeg har. åjaa, kanskje det er noe sånt! Ja, for det brev tegnet kommer alltid etter en tommelopp hos folk! Var det tegnet jeg lurte på ja, tommelopp vet jeg hva betyr da Anonymkode: eace1...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå