lollip0p Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Vært hos gynekolog. Innvendig UL i forbindelse med barnløshet.Etter UL, sa gynekologen at han ikke hadde blitt overrasket om jeg var gravid nå (var 10 dpo den dagen). Da spurte jeg selvfølgelig om han så noe. Svaret jeg fikk var noe tvetydig, han svarte kun med det han startet med, at han hadde ikke blitt overrasket. Fikk ikke vite noe mer.OM han har sett noe, har han evt. ikke lov å si noe? Eller hva mente han med dette? Skulle helst sett at han ikke hadde sagt noe som helst, for dette ble jeg veldig forvirret av. GÅR det an å se noe så tidlig???? Setter pris på svar.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Ingen her kan vite hva han mente. Anonymkode: 82690...78c 3
lollip0p Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2015 Ingen her kan vite hva han mente.Anonymkode: 82690...78cHadde du lest innlegget, hadde du sett at det jeg spør om er om noen har erfaring eller kunnskap om det er mulig å se noe på UL så tidlig som dette og om evt. ikke har lov å si noe om han ser noe, og ikke hva andre tror at han mente med det han sa. Har man ikke noe fornuftig å si, så la heller være. :-) 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Hadde du lest innlegget, hadde du sett at det jeg spør om er om noen har erfaring eller kunnskap om det er mulig å se noe på UL så tidlig som dette og om evt. ikke har lov å si noe om han ser noe, og ikke hva andre tror at han mente med det han sa. Har man ikke noe fornuftig å si, så la heller være. :-)Ja, man kan se tegn på graviditet både ved innvendig UL og ved en vanlig underlivsundersøkelse.Det får du masse svar på om du gidder å google. Anonymkode: 82690...78c
happiest Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Ja, man kan se tegn på graviditet både ved innvendig UL og ved en vanlig underlivsundersøkelse.Det får du masse svar på om du gidder å google.Anonymkode: 82690...78cDet må da være lov å spørre....TS spør om lignende erfaringer 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Det må da være lov å spørre....TS spør om lignende erfaringerHun hadde fått ørten lignende erfaringer ved å google. Anonymkode: 82690...78c 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Jeg opplede det samme for en del år siden. Gyn så noe som kunne ligne på starten på en graviditet og anbefalte meg å ta en test om noen dager. Jeg var gravid Anonymkode: 68e90...4d2 1
lollip0p Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2015 Jeg opplede det samme for en del år siden. Gyn så noe som kunne ligne på starten på en graviditet og anbefalte meg å ta en test om noen dager. Jeg var gravid Anonymkode: 68e90...4d2Takk for svar! :-) Tok test i dag, ble jo så gira. Men den var negativ. Får prøve igjen om noen dager. :-) *Hååååper* 1
lollip0p Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2015 Hun hadde fått ørten lignende erfaringer ved å google.Anonymkode: 82690...78cHeheh, du tror ikke jeg har googlet? Jeg er desperat nok til å spørre etter erfaringer her inne, så da er det vel også innlysende at jeg har forsøkt google også. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #10 Skrevet 14. desember 2015 Heheh, du tror ikke jeg har googlet? Det fremstår virkelig ikke sånn. Anonymkode: 82690...78c
lollip0p Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #11 Skrevet 14. desember 2015 Det fremstår virkelig ikke sånn.Anonymkode: 82690...78cTro hva du vil, det endrer uansett ikke faktum at jeg søker andres erfaringer her inne.
Enamorada Skrevet 14. desember 2015 #12 Skrevet 14. desember 2015 Hvis jeg ikke tar feil, så er det umulig å se noe som helst så tidlig (2-3 dager etter egget festet seg), men gyn kunne ha sett på endometriet/tykkelse av livmorveggen og tenkt at det kunne vært noe.Mest sansynlig er du ikke gravid.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #13 Skrevet 14. desember 2015 Hun hadde fått ørten lignende erfaringer ved å google.Anonymkode: 82690...78cHvorfor er du her inne da, siden Google har alle svarene?? Anonymkode: 84d3b...52e 1
lollip0p Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #14 Skrevet 14. desember 2015 Hvis jeg ikke tar feil, så er det umulig å se noe som helst så tidlig (2-3 dager etter egget festet seg), men gyn kunne ha sett på endometriet/tykkelse av livmorveggen og tenkt at det kunne vært noe.Mest sansynlig er du ikke gravid.Takk for svar.:-) Siden du skriver at jeg mest sannsynlig ikke er gravid, er det på grunn av negativ test 10dpo tenker du? :-)
Ferny Skrevet 14. desember 2015 #15 Skrevet 14. desember 2015 Takk for svar.:-) Siden du skriver at jeg mest sannsynlig ikke er gravid, er det på grunn av negativ test 10dpo tenker du? :-)Må vel være en grunn til at han sa at han ikke ville bli overrasket om du var gravid... jeg mener - han må jo bygge den uttalelsen på noe. Hvor lenge har du vært prøver?Og positiv test kan man vel ikke regne med før to uker etter unnfangelsen.
lollip0p Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #16 Skrevet 14. desember 2015 Må vel være en grunn til at han sa at han ikke ville bli overrasket om du var gravid... jeg mener - han må jo bygge den uttalelsen på noe. Hvor lenge har du vært prøver?Og positiv test kan man vel ikke regne med før to uker etter unnfangelsen.Det var det jeg tenkte også. :-) Vært uten prevansjon et år.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #17 Skrevet 14. desember 2015 Ikke noen lignende erfaringer. Men ville bare ønske deg lykke til, krysser fingrene for deg TS :-) kan jo hende at gynokologen har sett noe, men ikke vil gi deg noen forhåpninger om gynokologen så feil!Synd at noen må svare slikt tilbake her. Det må for all del være lov til å spørre om lignende erfaringer og dele sine håp med noen. Om noen synes det er så høl i huet, så får de bare trykke på tilbake knappen, i steden for å bruke tiden sin på å legge igjen en idiotisk kommentar... Det er mer irriterende. Anonymkode: 5557c...5ec 1
Maiava88 Skrevet 14. desember 2015 #18 Skrevet 14. desember 2015 Opplevde det samme selv. Men min gyn mente bestemt at jeg var gravid. Skuffelsen var stor da det viste seg å ikke stemme. Men ble gravid to måneder etterpå 😊
lunamuna Skrevet 14. desember 2015 #19 Skrevet 14. desember 2015 Jeg tok tidlig ul i uke 6 en gang jeg var gravid. Hun var sikker på at jeg var gravid, men aldri så langt som 6 uker på vei. Fire uker stemte mer. Hva hun så eller ikke der inni, aner jeg ikke, men hun så i hvert fall ikke noe til embryoet. Nå hadde jeg en MA/BO, men hun kunne uansett se at jeg var "gravid". Jeg tenker at det da bør være mulig for din gyn også å se det, for du er vel 3-4 uker på vei i så fall, om jeg regner riktig? Krysser fingrene for at det har klaffet denne gangen for deg
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #20 Skrevet 14. desember 2015 Tusen takk for fine svar over her! Er ikke annet å gjøre enn å krysse fingrene. Ønsket er vertfall veeeeldig stort!!! Anonymkode: 9425a...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå