Puny Skrevet 14. desember 2015 #21 Skrevet 14. desember 2015 Hadde jeg vært 19 kunne jeg lett gått i en sånn kjole. Syntes den var veldig fin...
Gjest lipgloss Skrevet 14. desember 2015 #22 Skrevet 14. desember 2015 Syns den var knallfin jeg😊vil ha selv😊
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #23 Skrevet 14. desember 2015 For kort for en 19-åring? Nei. For kort for disse voksne damene som svarer? Ja. Jeg synes ikke denne kjolen var urovekkende kort. Det ser ut til at den går 15-20 cm under baken. Dette er også nyttårsaften. Ikke akkurat en vanlig hverdagskjole. Anonymkode: 45ee3...aacHva vet du om alderen til de som har svart? Og folk kommer med meningen sin siden hun spør om den. Anonymkode: 18b70...52a 1
melatonin Skrevet 14. desember 2015 #25 Skrevet 14. desember 2015 WOW! Jeg syns du var flott! Med litt tettere sort strømpebukse så blir det en hit. Bare ikke drikk for mye og hold bena samla så blir ikke skjørtelengden noe problem, du har i allefall kroppen til å kunne bruke en slik typisk Nelly kjole. Jeg kjøpte en kjole fra Nelly en gang og den ble brukt som genser!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #26 Skrevet 14. desember 2015 WOW! Jeg syns du var flott! Med litt tettere sort strømpebukse så blir det en hit. Bare ikke drikk for mye og hold bena samla så blir ikke skjørtelengden noe problem, du har i allefall kroppen til å kunne bruke en slik typisk Nelly kjole. Jeg kjøpte en kjole fra Nelly en gang og den ble brukt som genser!WOW! Jeg syns du var flott! Med litt tettere sort strømpebukse så blir det en hit. Bare ikke drikk for mye og hold bena samla så blir ikke skjørtelengden noe problem, du har i allefall kroppen til å kunne bruke en slik typisk Nelly kjole. Jeg kjøpte en kjole fra Nelly en gang og den ble brukt som genser!Tuusentakk du, gode deg! Det skal jeg passe på ja om jeg beholder den:-) Anonymkode: f6e94...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå