Gå til innhold

Likte dere denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er ganske kjedelig foran, og eneste detaljene den har er på ryggen bak (se bilde). Usikker om jeg skal beholde den eller sende den tilbake til Nelly, hva synes dere? Leter etter den perfekte nyttårskjolen haha:)

image.jpg

Anonymkode: f6e94...49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg likte den, men liker den ikke nå lengre.

Den så litt slitsom ut.

• Liker 1
Skrevet

Den var fin, men synes den var litt for kort til at jeg ville gått med den selv :) 

• Liker 2
Skrevet

Syns den var for kort, putt på minst 10 cm til så hadde den vært smashing!

Anonymkode: b2bd0...4a7

• Liker 7
Skrevet

Den hadde vært mye mer classy og finere hvis den var 10 cm lengre. 

• Liker 5
Skrevet

Hva så om den for kort? Bare ta på deg en svart strømpe under, så går det fint. Jeg synes den var fin jeg :) 

Anonymkode: 949d0...976

Skrevet

Uff ja den er kort, i likhet med de fleste kjolene på Nelly.. Hvor gammel ville dere stemplet meg med den da?

• Liker 1
Skrevet

Uff ja den er kort, i likhet med de fleste kjolene på Nelly.. Hvor gammel ville dere stemplet meg med den da?

Utifra bilde; 16-18?

Anonymkode: 11304...d1b

• Liker 1
Gjest Lalalala59
Skrevet

For meg er det der en topp, ikke kjole. 

Skrevet

Utifra bilde; 16-18?

Fyller 19, så vil helst ikke se ut som en 16åring:( Jeg er ikke særlig høy heller (165) så dumt alle kjolene på Nelly skal være så veldig korte

Skrevet

Fyller 19, så vil helst ikke se ut som en 16åring:( Jeg er ikke særlig høy heller (165) så dumt alle kjolene på Nelly skal være så veldig korte

Men den var fin altså :) Men tenker at det er en sånne kjoler alle jenter går i rundt nyttår. Sånn glittrende nellykjoler. Du kan jo se litt rundt om du finner noen andre? 

Skrevet

For kort for en 19-åring? Nei. For kort for disse voksne damene som svarer? Ja. 

Jeg synes ikke denne kjolen var urovekkende kort. Det ser ut til at den går 15-20 cm under baken. Dette er også nyttårsaften. Ikke akkurat en vanlig hverdagskjole. 

Anonymkode: 45ee3...aac

• Liker 5
Skrevet

Synes den var fin, og med svart litt tykkere strømpebukse under synes jeg ikke at den var for kort heller.  

Skrevet

Er da ikke for kort for en 19-åring! Syns den var kjempefin jeg. Du har så absolutt kroppen til å gå med sånn kjole.

Anonymkode: 4e42f...afe

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sett flere fine kjoler på b.young. Noen litt lignende den du har på bildet. De har flere med glitrende detaljer :) Og de kjolene er som regel litt lenger enn nellykjolene :)

Jeg gledet meg til å bruke en nelly-kjole jeg hadde hatt i skapet en stund. Da jeg tok den på, så stoppet den rett under rumpen og det var splitt på begge sidenene slik at trusen var synlig.....Og DET skulle tydeligvis være en kjole. 

Ellers synes jeg kjolen var pen, men gjerne litt for kort. Det er dumt å stresse hver gang man skal bøye seg og huske på å trekke ned kjolen. 

• Liker 1
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Det var veldig fint fall i utringningen på ryggen! Ut over det ser det ut til å være en temmelig standard kjole som ikke utmerker seg verken på godt eller vondt. Lengden har jeg for øvrig intet problem med. Jeg er 34 og bruker gjerne så korte kjoler/skjørt (dog med annet snitt og tykke strømpebukser under). 

Skrevet

Hva så om den for kort? Bare ta på deg en svart strømpe under, så går det fint. Jeg synes den var fin jeg :) 

Anonymkode: 949d0...976

Synes hun burde hatt 2 strømper jeg. En på hvert ben evt en strømpebukse

Anonymkode: b5c47...8ae

• Liker 1
Skrevet

Åh! Synes den ser kjempefin ut :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...