Gå til innhold

Kunde holdt blikket mitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg jobber i butikk og her om dagen opplevde jeg en fyr på ca min alder, han smilte veldig til meg og jeg merket han prøvde holde blikket mitt. Sjenert som jeg er kikket jeg litt ned, og da jeg kikket på han igjen for å gi kvitering kikket han igjen veldig intenst mens han smilte og sa "hadet da :)" Jeg vet jo at ikke dere vet hva han mente, men kan det være han syntes jeg var søt? Dårlig selvtillit så føler liksom ikke at det var derfor, men at han bare var en hyggelig og blid kunde. Det var hvertfall stor kontrast til andre kunder jeg møter på..

Anonymkode: 1e3b0...0e0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han frir nok neste gang han er innom.

Anonymkode: f8ecd...cf1

• Liker 11
Skrevet

Kanskje han synes du var søt, kanskje han bare er veldig hyggelig og imøtekommende. Koselig uansett med blide kunder :) 

• Liker 4
Skrevet

Kanskje han var ruset? Når jeg jobbet i bar kom det noen gang kunder som smilte, stirret og sa høflighetsfraser som ikke passet seg, da hadde de vanligvis røyket tjall.

• Liker 2
Skrevet

Eller eventuelt at han er en meget intens person.

Den ene hypotesen er like plausibel som den andre tatt i betraktning at vi ikke er synske. Vi kan umulig vite hva som rører seg eller ikke rører seg inni hodeskallen hans. 

Eller jo, strengt tatt kan vi det når jeg tenker meg om. Nemlig hjernen hans, but you catch my drift ;)

Skrevet

Han frir nok neste gang han er innom.

haha.. Nei men seriøst. Jeh er så sykt dårlig på å tolke kropsignaler. Fikk en liten selvtillitsboost om han kikket og smilte så lenge fordi han syntes jeg var intressant/søt

Skrevet

haha.. Nei men seriøst. Jeh er så sykt dårlig på å tolke kropsignaler. Fikk en liten selvtillitsboost om han kikket og smilte så lenge fordi han syntes jeg var intressant/søt

Jeg tror du trenger å omgås mennesker litt oftere.

• Liker 7
Skrevet

Vanskelig å vite. Jeg tenker det enten var fordi han synes du var søt eller fordi han merket du var sjenert og ønsket å "oppmuntre" deg med å møte blikket, smile og si hade direkte til deg, og ikke ut i løse luften.
Du får følge med dersom han kommer innom butikken og kassen til deg da. Isåfall merker du sikkert fort om dette er en ting han gjør med alle, kun deg eller hva :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber i butikk (vet ikke om du fikk med deg det) og omgås ganske mye mennesker hver dag. Er også veldig sosial på fritiden, men ikke lett å tolke kroppsspråk bestandig.

• Liker 2
Skrevet

jeg jobber i butikk og her om dagen opplevde jeg en fyr på ca min alder, han smilte veldig til meg og jeg merket han prøvde holde blikket mitt. Sjenert som jeg er kikket jeg litt ned, og da jeg kikket på han igjen for å gi kvitering kikket han igjen veldig intenst mens han smilte og sa "hadet da :)" Jeg vet jo at ikke dere vet hva han mente, men kan det være han syntes jeg var søt? 

Ja. Jeg tror han likte deg

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig å vite. Jeg tenker det enten var fordi han synes du var søt eller fordi han merket du var sjenert og ønsket å "oppmuntre" deg med å møte blikket, smile og si hade direkte til deg, og ikke ut i løse luften.
Du får følge med dersom han kommer innom butikken og kassen til deg da. Isåfall merker du sikkert fort om dette er en ting han gjør med alle, kun deg eller hva :) 

jeg ble sjenert når han kikket så intens. Jeg blir så satt ut av det å føler for å se vekk, pågrunn av ubehaget. Jeg er ikke en sjenert type. Det kan jeg ikke være i mitt yrke.

Skrevet

Kjipe folk er her da.

Høres ut som litt god gammeldags hverdagsflørting for meg!

Tipper han syntes du var søt =)

• Liker 2
Skrevet

Har det ikke slått deg at enkelte mennesker er smilende og imøtekommende mot alle? Kjempeflott at han fikk deg til å føle deg bra. Enkelte mennesker har den egenskapen uten at de legger noe mer inn i det. 

Anonymkode: e04c2...b85

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplever stort sett bare hyggelige kunder, men så er jeg alltid blid og smilet når jeg er på jobb, og hilser og prater med kundene. Men han her holdt liksom blikket mitt på en spesiell måte. Han var en kjekk fyr, og jeg ble litt smigret og samtidig flau så kikket vekk, men det var liksom noe med måten han så på meg på. Jeg vil si at utseende messig får jeg høre at jeg er fin og pen, jeg har også opplevd flørting fra andre kunder, men det bar noe spesielt med han her, aldri sett han i butikken før og klarer liksom ikke slå ifra meg måten han så meg i øynene på. Og derfor lurte jeg på om det betyr at en fyr liker deg når han ser på deg på en spesiell måte. Vanskelig å forklare. Men ser jo at jeg har fått endel krasse svar.. Fra folk som ikke blir så godt lagt merke til i det daglige?

Skrevet

Eller eventuelt at han er en meget intens person.

Den ene hypotesen er like plausibel som den andre tatt i betraktning at vi ikke er synske. Vi kan umulig vite hva som rører seg eller ikke rører seg inni hodeskallen hans. 

Eller jo, strengt tatt kan vi det når jeg tenker meg om. Nemlig hjernen hans, but you catch my drift ;)

Ganske sikker på at hjernen ikke skal røre seg i referanse til hodeskallen, med mindre noe er alvorlig galt. 

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Frk.K, mod.

Skrevet

Har du veldig dårlig selvtillit TS?

Anonymkode: c199d...2ef

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg opplever stort sett bare hyggelige kunder, men så er jeg alltid blid og smilet når jeg er på jobb, og hilser og prater med kundene. Men han her holdt liksom blikket mitt på en spesiell måte. Han var en kjekk fyr, og jeg ble litt smigret og samtidig flau så kikket vekk, men det var liksom noe med måten han så på meg på. Jeg vil si at utseende messig får jeg høre at jeg er fin og pen, jeg har også opplevd flørting fra andre kunder, men det bar noe spesielt med han her, aldri sett han i butikken før og klarer liksom ikke slå ifra meg måten han så meg i øynene på. Og derfor lurte jeg på om det betyr at en fyr liker deg når han ser på deg på en spesiell måte. Vanskelig å forklare. Men ser jo at jeg har fått endel krasse svar.. Fra folk som ikke blir så godt lagt merke til i det daglige?

Bare hev deg over de idiotiske svarene her.Det er ikke deg,de sliter med seg selv,vit det.

Kanske han kommer tilbake,for det var antageligvis noe spesielt når du reagerte sånn på ham :-)

Skrevet

Eller motsatt ;) Om jeg går i byen opplever jeg daglig menns blikk på meg, så sånn oppmerksomhet er jeg så vant til at jeg ser på det som helt vanlig

Anonymkode: f87b8...dbb

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det var litt mascara på avveie eller noe lignende. Så han stirret litt ekstra for å finne ut hva det var han egentlig så og tenkte grundig på hvordan han kunne gjøre deg oppmerksom på det uten å fornærme deg. :fnise:

Anonymkode: 47227...47c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...