heipåådeg Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Jeg er i uke 5 nå, og lurer på om hvordan deres appetitt var på rundt det stadiet? Jeg har fått en enorm appetitt. Er sulten gjerne like etter et måltid, er oppe på natten for å finne noe å spise. Jeg blir sikkelig sliten av at jeg hele tiden skal tenke på mat og at magen rumler. I tillegg har magen blitt så treig, jeg går vanligvis 1-2 ganger på bommelom pr dag, og nå er det flere dager siden sist. Hjelper ikke tankene at jeg vet at maten jeg spiser ikke kommer ut heller. Haha!!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Helt normalt. Anonymkode: 82c26...c0a
Gjest Sisti Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Jeg har også bare blitt mer og mer sulten uke for uke. Ganske plagsomt, ettersom jeg gikk ned flere kg før graviditeten, og nå sikkert legger på meg alt på få uker. Før jeg ble gravid var planen å holde på det nye kostholdet ved en eventuell graviditet så jeg ikke skulle legge på meg masse, men jeg har ikke sjans! Spiser jeg like lite som jeg før var vant med mister jeg helt konsentrasjonen. Så ja, dessverre normalt.
Gjest Valmuen Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Var sånn i uke 4-5 jeg også, klarte ikke å tenke på noe annet enn mat, var helt ekstremt! Men jeg hadde bare godt av det, plutselig en dag var jeg grisekvalm og spiste nesten ikke på flere uker...Og treig mage er dessverre veldig vanlig når man er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå