Gå til innhold

RIP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mulig dette bare er meg, og at jeg burde finne andre ting å irritere meg over, men når det feks har skjedd en ulykke store nyhetsmedier som VG, osv deler artikler om dette på facebook, så kommentere alltid folk "RIP", osv. Det irriterer meg veldig at folk ikke klarer å skrive "Rest in peace" eller heller "Hvil i fred". Å bare skrive RIP blir så upersonlig og kaldt som man får det. Hva er poenget? 

Anonymkode: 79ac9...146

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RIP skrives av folk som egentlig ikke bryr seg, men later som. 

Anonymkode: 77970...2b3

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er det jeg også tenker, og da må det vel være bedre å ikke skrive noe, enn å fremstå som en som bare ser ut som en bryr seg fordi man skal oppfattes som snill, osv. 

Skrevet

Helt enig!

Anonymkode: 78627...d23

Skrevet

Ja, det er det jeg også tenker, og da må det vel være bedre å ikke skrive noe, enn å fremstå som en som bare ser ut som en bryr seg fordi man skal oppfattes som snill, osv. 

ja jeg også synes det hadde vært bedre om de ikke skrev noe, men hva skal man gjøre med slike oppmerksomhetshorer? De er jo overalt på facebook 😋

Samme med slike som har gjort noe fint for andre, for å gå rett inn på facebook for å skryte om det, de havner også i samme kategori synes jeg. 

Gjest Blomsterert
Skrevet

Nei,det stemmer ikke,Sorg og sjokk er uhyre vsnskelig å uttrykke.RIP er det en takler å skrive ofte.Mange er ærlige om å uttrykke medfølelse og sorg på den måten.

ps,en kjenner lusa på gangen.Ikke alle er som deg,noter deg det.

Skrevet

ja jeg også synes det hadde vært bedre om de ikke skrev noe, men hva skal man gjøre med slike oppmerksomhetshorer? De er jo overalt på facebook 😋

Samme med slike som har gjort noe fint for andre, for å gå rett inn på facebook for å skryte om det, de havner også i samme kategori synes jeg. 

Helt enig i det siste der også! Er vel ikke så mye man for gjort med det, annet enn å irritere seg, hehe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...