Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei. 

Jeg har et lite spørsmål, jeg hadde mensen 17 november. 17 dager etter dette begynnte jeg å blø igjen, men bare litt ved do besøk, lyse rød farge, trengte ikke bruke bind eller ob. Har nå vert av og på med denne blødningen. har ikm på fredag å idag er det lysebrunt. føler meg litt støl på ene siden av eggstokkene. kan dette være en festeblødnin? Eg tok en test sist uke, den var negativ. Har vert prøvere i 1 år, å kjenner tolmodigheten min tar snart slutt.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det var en festeblødning får du avklart når du enten får en positiv test eller mensen. Ingen her kan vite dette.

Anonymkode: ca286...79c

Skrevet

skjønner det, men er det noen med noe lignede erfaringer ? 

Skrevet

skjønner det, men er det noen med noe lignede erfaringer ? 

høres ut som en f.blødning. Jeg hadde det med førstemann. Blødde midt i mellom mensen, aldri opplevd før så skjønte fort det var noe. Måtte ha bind. Blødde en dag, ikke kjempe mye men ikke lite heller. Helt passe. Litt av og på den dagen. Men ikke noe mer. 

Anonymkode: de067...817

Skrevet

Forresten fikk jeg ikke en positiv test før 1-2 uker etter blødningen. 

Anonymkode: de067...817

Skrevet

hei igjen. hadde ikm på fredag, men ingen mensen her. den blødningen eg hadde var av og på i noen dager, aldri opplevd noe liknende. var så lite så brukte ikke ob eller bind. men eg testet negativ i går :/ eg har heller ingen syptomer på graviditet. lest At ømme pupper er ofte et tidlig tegn, eg har alltid ømme pupper før ikm. det hadde eg ikkje denne gangen, og eg har ikkje fått noe nå heller. noen som vet ? kroppen som tuller med meg ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...