Gå til innhold

Hvitvin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en søt og billig hvitvin som finnes på de fleste vinmonopol?

Anonymkode: 53315...151

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blue Nun og Black Tower.

En av de du anbefaler mer enn den andre? 

Ev. hva forskjellen i smakene er? Ifølge beskrivelsen på nettsiden til vinmonopolet er det tydeligvis veldig like. 

Gjest Margit Spat
Skrevet

En av de du anbefaler mer enn den andre? 

Ev. hva forskjellen i smakene er? Ifølge beskrivelsen på nettsiden til vinmonopolet er det tydeligvis veldig like. 

Jeg er ikke rett person til å anbefale noen av dem på bakgrunn av smak: jeg liker ingen av dem. De er for søte for meg. Velg den billigste først. Liker du den, er det jo helt greit. :nigo:

Skrevet

Jeg er ikke rett person til å anbefale noen av dem på bakgrunn av smak: jeg liker ingen av dem. De er for søte for meg. Velg den billigste først. Liker du den, er det jo helt greit. :nigo:

Skjønner! Får bare prøve den da. Setter pris på hjelpen :D Har en som jeg synes er utrolig god og som jeg har drukket litt for ofte til at jeg velger den igjen. På tide å prøve noe nytt. Problemet er at jeg er så redd for å drive å prøve meg frem, så jeg ender alltid opp med den samme hver gang, men nå har jeg altså planlagt å prøve noe nytt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...