AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Noen som kan anbefale en søt og billig hvitvin som finnes på de fleste vinmonopol? Anonymkode: 53315...151
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Blue Nun og Black Tower. En av de du anbefaler mer enn den andre? Ev. hva forskjellen i smakene er? Ifølge beskrivelsen på nettsiden til vinmonopolet er det tydeligvis veldig like. Anonymkode: 53315...151
Gjest Margit Spat Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 En av de du anbefaler mer enn den andre? Ev. hva forskjellen i smakene er? Ifølge beskrivelsen på nettsiden til vinmonopolet er det tydeligvis veldig like. Anonymkode: 53315...151Jeg er ikke rett person til å anbefale noen av dem på bakgrunn av smak: jeg liker ingen av dem. De er for søte for meg. Velg den billigste først. Liker du den, er det jo helt greit.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Jeg er ikke rett person til å anbefale noen av dem på bakgrunn av smak: jeg liker ingen av dem. De er for søte for meg. Velg den billigste først. Liker du den, er det jo helt greit. Skjønner! Får bare prøve den da. Setter pris på hjelpen :D Har en som jeg synes er utrolig god og som jeg har drukket litt for ofte til at jeg velger den igjen. På tide å prøve noe nytt. Problemet er at jeg er så redd for å drive å prøve meg frem, så jeg ender alltid opp med den samme hver gang, men nå har jeg altså planlagt å prøve noe nytt! Anonymkode: 53315...151
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå