Gjest earlgrey Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Noen som jobber med dette og kan fortelle om jobbmulighetene med disse fagene? Kan man stort sett få samme jobb eller er det to helt forskjellige områder? Hvor kan man jobbe? Er det forskjell i lønn? Jeg er ikke interessert i å undervise, vil heller drive med rådgivning, ppr, hr osv
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Ingen av de kvalifiserer til undervisning, så det slipper du å bekymre deg for. Spesped er nok mest direkte rettet mot skolesystemet: ppt, rådgiving også videre. Innenfor øvrig ped kommer det nok veldig an på hva du velger fordypning i. Anonymkode: 46ec6...3dc
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Jeg tok master i pedagogikk, retning pedagogisk psykologisk rådgivning. Har jobbet i PPT og jobber nå i BUP. Kjempefornøyd! Anonymkode: a7f9c...572 1
Gjest earlgrey Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Jeg tok master i pedagogikk, retning pedagogisk psykologisk rådgivning. Har jobbet i PPT og jobber nå i BUP. Kjempefornøyd!Anonymkode: a7f9c...572spennende! På ntnu er pp-rådgivning en erfaringsbasert linje, men de har en fordypning i pedagogikk som heter utdanning og oppvekst, det er vel omtrent det samme? Kunne du sagt litt om hvordan hverdagen er? Vet du om andre jobbmuligheter med master i pedagogikk?
manahakk Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Hei! Jeg kjenner noen som jobber i HR, noen i sykehuset og noen på BPU og PPT. De er veldig fornøyde og tjener opp mot 4-600 000 alt ettersom kompetanse og år. Kjempe bra utdanning og veldig givende 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har master i spes. Ped. Med fordypning i logopedi. Tjener rett under 500 000, med 0 års ansiennitet. Jobber i ppt og er veldig fornøyd med valg av utdannelse. Anonymkode: 72ae8...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 Lurer faktisk på det samme, spennende å se hva de ulike svarer Anonymkode: 4611e...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå