AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Nå har jeg virkelig et behov for å få avklart ting med han jeg holder på med. Vi har holdt på en god stund og har blitt enige om å gi "forholdet" vårt litt mer tid for å finne ut hva det blir til. Dette ble vi enige om for omtrent 1 mnd siden. Men jeg kjenner på meg at jeg har et stort behov med å få avklart det NÅ. Jeg orker ikke gå rundt mer å lure. Jeg er glad i han og jeg har begynt å like han, men jeg er redd for at det bare vil bli enda verre for meg jo lengre jeg utsetter og venter på et svar. For alt jeg vet, så kan det jo hende at han er interessert og vil mer, så jeg må jo jeg finne ut først. Men behovet mitt sier at enten må det blir "go for it" eller at jeg må avslutte, komme meg over han og fortsette livet. Jeg lurer litt på hvordan jeg skal fortelle han dette? Jeg vil jo ikke virke for dramatisk, men samtidig så tror jeg at jeg må få det godt frem hva jeg mener. For han er nok litt tregere enn meg å finne ut om det er noe eller ikke, men jeg må rett og slett tenke litt på meg selv oppi dette. Anonymkode: 10a1a...3d3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Det er nok ingen vits i å stille noe ultimatum Han er med deg for sex og er ikke interessert i et forhold. Bare å avslutte det hele og gå videre. Anonymkode: d6123...ec5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Det er nok ingen vits i å stille noe ultimatum Han er med deg for sex og er ikke interessert i et forhold. Bare å avslutte det hele og gå videre. Anonymkode: d6123...ec5Kanskje han er det. Men vi har snakket grundig om det. Han viste fra begynnelsen hva jeg var ute etter, og jeg har også poengtert det i senere tid. Han er en ganske ok type, og jeg tror ikke han bare er ute etter sex. I såffal tror jeg han er ute etter sex for å "beholde" meg på et vis uten at vi er sammen. Men han vet at jeg ikke er intr i det og vil avslutte det da. Men uansett må jeg jo nesten snakke med han, jeg kan jo ikke bare slutte å svare han uten å gi han en grunn/forklaring Anonymkode: 10a1a...3d3
Gjest nicecar Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Sist gang jeg stilte et ultimatum så gikk det straka veien til helvete Han kom omsider tilbake, men det er en annen historie.Gutter har noen sarte sjeler, så følelser og sånn må du vente med å ta opp til han selv gjør det. Om han ikke gjør det, dropp han.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Kanskje han er det. Men vi har snakket grundig om det. Han viste fra begynnelsen hva jeg var ute etter, og jeg har også poengtert det i senere tid. Han er en ganske ok type, og jeg tror ikke han bare er ute etter sex. I såffal tror jeg han er ute etter sex for å "beholde" meg på et vis uten at vi er sammen. Men han vet at jeg ikke er intr i det og vil avslutte det da. Men uansett må jeg jo nesten snakke med han, jeg kan jo ikke bare slutte å svare han uten å gi han en grunn/forklaring Anonymkode: 10a1a...3d3Samme svar som jeg ga i stad.Han trives med sexen, men kjæresten hans blir du ikke. Gå videre og finn deg en som vil ha hele deg. Anonymkode: d6123...ec5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå