AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Til dere menn;Når du velger å ha sex med ei dame flere ganger, er det fordi du synes hun er sexy ? Eller er det slik at du kan fint ligge med hvem som helst så lenge du får deg noe ? Anonymkode: caf8e...fa9
Gjest 100%naturlig Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Til dere menn;Når du velger å ha sex med ei dame flere ganger, er det fordi du synes hun er sexy ? Eller er det slik at du kan fint ligge med hvem som helst så lenge du får deg noe ?Anonymkode: caf8e...fa9Er jo et must at jeg tenner på dama å at jeg liker henne å at hun sef liker meg. Har ikke sex kun for å få meg et ligg lissom!
herremann Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 i tidlig tåveårene kunne jeg senke standarden rimelig godt for et knull, dessverre. (pokkers testosteron)i dag som jeg er 30 er jeg laaaaangt mer selektiv. 1 ting er den fysiske tiltrekningen, men det må også stemme med personligheten. har jeg først sex med noen vil jeg gjorde gjøre det flere ganger, er blitt for gammel for "ons".
solagutt Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Jeg tenner like mye på utsene så på personlighet. Så om hun model men ufordragelig. Så står jeg lett over. Og omvent . Utsene er nå ikke noe fasit på verken god sex eller god partner. Men hun må nå ikke være ekkel.Viktigste er at hun er fornøyd med seg selv. Ellers blir det stress.☺
Gjest Hummels Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Det viktigste er at hun ikke ser ut som en dass som ikke steller seg og stinker jævlig.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Jeg har en kompis som har hatt sex med noen damer han mener er stygge, det jeg syntes er komisk er det at menn virker å være i stand til å bli seksuelt tent av en de ikke finner tiltrekkende. Jeg som dame er IKKE i stand til å ha sex med en mann jeg ikke finner kjekk/tiltrekkende. For meg holder det heller ikke med en hyggelig personlighet, han må ha et utseende jeg tiltrekkes av. Anonymkode: 0cff5...eac 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå