Vinduskarmen Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 "Origami te" hadde vært den perfekte gaven til svigers. Har sjekket butikker som selger te i nærområdet mitt, uten hell så langt.Noen som veit hvor jeg kan få tak i noe lignende?
Vinduskarmen Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2015 Hallo? Nettbutikk vel.Jeg er nødt til å kjøpe det i butikk da jeg ikke rekker å få det levert før jeg skal gi det bort, dessverre. Derfor spørsmålet her.
Antoinette Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Black Design butikker har hvertfall dette merket, se på blackdesign.no www
Chelsea Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Har aldri sett noe lignende, veldig kult!Dog etter diverse googling synes det ikke som om dette er noe som selges. Er kun designet av russeren Natalia Ponomareva og ikke kommet i butikk ser det ut til. 1
Vinduskarmen Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2015 Har aldri sett noe lignende, veldig kult!Dog etter diverse googling synes det ikke som om dette er noe som selges. Er kun designet av russeren Natalia Ponomareva og ikke kommet i butikk ser det ut til. Ja, det var det jeg fant ut til slutt også. Hadde håpet at en eller annen på KG hadde sett noe lignende, som finnes i butikk på Østlandet. Ja, ja, jeg får saumfare byen i morgen.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 disse er ikke bare et konsept, men du er nok for sent ute til å bestille de på nett, men kanskje de finnes på østlandet et sted. Anonymkode: 653a6...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå