AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Hei! Jeg sluttet på p-piller 16.nov. Fikk en liten blødning et par dager etter, som varte en dag. Ikke fått mensen siden. Er nå 6 dager sen med menstruasjon. Kan jeg være gravid? Tok en test forrige uke, som var negativ, men tenker jeg kanskje tok den litt tidlig.. Av symptomer (evt tilfeldigheter) har jeg: -Ømme brystvorter!! Dette forsvant et par dager, men er nå tilbake for fullt- Trett! Kan sovne på sofaen midt på dagen- Morgenkvalme. Går seg til etter frokost er inntatt, men er også kvalm på dagen- Hatt veldig vondt nederst i magen og tenkt at nå kommer TR, den gang ei- "rar" følelse i magen innimellom Anonymkode: 68361...f5e
Gjest Tamsi Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Ta en test. Man kan alltid være gravid. Umulig å svare.
Smukka91 Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Første syklusen jeg hadde etter at jeg sluttet på pillen, var jeg overbevist om at jeg var gravid. Hadde en hel haug av symptomer. Ofte er det bare kroppen som er i ubalanse og prøver å finne tilbake til normalen. Jeg gikk 10 dager over forventet mens. Ikke meningen å drepe gleden din, men kan godt hende det er det som skjer hos deg også. Mange som opplever det. Men for all del, kan godt ende du er så heldig og har blitt gravid! Ta en test og se😊😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå