Gå til innhold

Kirkens-sos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer ¨på om det er noen her inne som har vakter hos de?
Grunnen er at jeg skal skrive en oppgave og i den sammenhengen er det snakk om hjelpetlf.
Jeg ser at de har den muligheten at man kan være anonym hos de, og hvis det er snakk om selvmordsfare så er de avhengig av at de fåpr vite navn og det der for å kunne hjelpe til.
Men hva om man ikke får det, kun sted, f.eks, hva da, hvis de vet kjønn, og alder, og sted man skal ta livet sitt. Hvor mye kan de da hjelpe til?

Håper noen kan svare meg på dette

Anonymkode: 0105f...de8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg lurer ¨på om det er noen her inne som har vakter hos de?
Grunnen er at jeg skal skrive en oppgave og i den sammenhengen er det snakk om hjelpetlf.
Jeg ser at de har den muligheten at man kan være anonym hos de, og hvis det er snakk om selvmordsfare så er de avhengig av at de fåpr vite navn og det der for å kunne hjelpe til.
Men hva om man ikke får det, kun sted, f.eks, hva da, hvis de vet kjønn, og alder, og sted man skal ta livet sitt. Hvor mye kan de da hjelpe til?

Håper noen kan svare meg på dette

Hvorfor spør du ikke Kirkens SOS direkte om dette?

Anonymkode: 51580...a55

Skrevet

Du virker ikke som noe medmenneske og tror ikke du vil takle slikt ansvar. Er du veldig ung eller noe?

Skrevet

Oj ooops leste feil trodde du skulle jobbe for de....

Skrevet

Utrolog hva man får ut av et innlegg, at en person er umoden eller ikke takler ansvar. Jeg tok en tlf til Kss, og det var ikke lett å få de svar manb vil fra de nei.

Skrevet

Jeg har jobbet litt for dem. De er ganske strenge på hva de gir ut av informasjon, derfor vil jeg ikke si for mye. Men ved selvmordsfare kan man spørre innringer om navn, adresse eller ca-informasjon om landemerker eller annet, og da skal man ringe etter nødhjelp. 

Anonymkode: f39cf...7f7

Skrevet

Takk for svar. Jeg tenker det samme, Og til deg som mente at jeg ikke passet. Utrolig at du kan lese det ut av innlegget mitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...