AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Jeg jobber i butikk og i går når en mann skulle betale sa han "Hei! Hvordan går det?. Er dette flørting? Har vert i eit forhold i mange år nå så er lite dreven på denne type flørting, offentlig og edru. Sto alene med han i kassen da, men måtte gå når jeg var ferdig å ekspedere han for å hjelpe en annen kunde. Jeg er 19 år og han var ca 23. Selve "Hvordan går det?" er kanskje ikke flørting, men er det mange som bruker denne som "opening line"? Ble litt satt ut, er ikke ofte jeg blir spørt om det når jeg er på jobb... Anonymkode: a59ec...afd
Hattivatti Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Jeg tipper han prøvde seg på litt smalltalk for å være hyggelig. 1
herremann Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Det er ikke alle som har dette sosiale handikappet resten av Norge lider av. Noen av oss liker rett å slett å småprate med fremmede.Det er mulig at han prøvde å sjekke deg opp, men jeg vil anta at det bare var småprat. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Hvis det der var flørting,så blir jeg jammen flørtet mye med! Sånt ser jeg på kun som en hyggelig gest.Men for all del.Det kan ha vært,men jeg ville aldri tenkt det.
Wenda Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Oi..slikt sier jeg til de aller fleste jeg møter. Rart ikke samboeren min har reagert
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Vanlig smalltalk, jeg sier det samme til naboene i blokka selvom jeg aldri har sett de før, og folka i kassa på bunnpris. Anonymkode: ef0d3...8ea
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #8 Skrevet 14. desember 2015 Han adda meg på facebook nå nettopp Anonymkode: a59ec...afd
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #9 Skrevet 14. desember 2015 Hvis han har sporet deg opp på facebook er han garantert interessert i deg ja. Anonymkode: ef0d3...8ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå