Gå til innhold

ER DENNE POSITIV!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Er denne testen positiv? Skjønte den ikke, ettersom jeg kjøpte den i usa :P

Setter stoooor pris på svar! :)

Skjermbilde 2015-12-14 kl. 12.42.37.png

Anonymkode: fca56...90f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :) gratulerer så mye !! 

Anonymkode: aedc4...594

Skrevet

Ja! Positiv :))

Tok en til nå i aften, men den var jo negativ!? Hva skal jeg tro nå? :O blir litt småredd.. :ohmy:

Skrevet

Ja, gratulerer! :)

Tusen takk :) Håper virkelig den er positiv! Ettersom jeg tok en negativ nå i kveld.. :/

Skrevet

Tok en til nå i aften, men den var jo negativ!? Hva skal jeg tro nå? :O blir litt småredd.. :ohmy:

husk urinen vannes ut ila dagen fordi man drikker, og det er jo morgenurin du skal teste med ;) ta evt ny test imorgen tidlig. Digital tester er ofte veldig korrekt også :)

Skrevet

husk urinen vannes ut ila dagen fordi man drikker, og det er jo morgenurin du skal teste med ;) ta evt ny test imorgen tidlig. Digital tester er ofte veldig korrekt også :)

Tusen takk for kjapt svar! :) Skal ta ny imorgen, blir den rfsu testen, så håpe den viser det samme som den fra USA :) Men søkte på den USA testen at det ganske sikkert 95% var positiv :) litt skummelt også :ohmy:

Skrevet

TS her..

Nå fikk jeg positiv test på morgenurin igår, tok en til på aftenen(negativ)+ en til idag tidlig(rfsu test) også negativ.. Hjelp!? Hva skal jeg tro? Blir lettere forvirret av at 2 av 3 er negative :ohmy::icon_frown:

Skrevet

TS her..

Nå fikk jeg positiv test på morgenurin igår, tok en til på aftenen(negativ)+ en til idag tidlig(rfsu test) også negativ.. Hjelp!? Hva skal jeg tro? Blir lettere forvirret av at 2 av 3 er negative :ohmy::icon_frown:

HCG hormonene i kroppen din virker til å ikke være så høye, hvor testen er positiv når du har mest HCG i kroppen. Det kan variere og jeg vil si at det viser at du er veldig tidlig gravid, om du er gravid. Anbefaler å vente til i morgen igjen før du tar en til, hvor morgenurin er den beste å bruke tidlig. 

Anonymkode: 16a27...218

Skrevet

HCG hormonene i kroppen din virker til å ikke være så høye, hvor testen er positiv når du har mest HCG i kroppen. Det kan variere og jeg vil si at det viser at du er veldig tidlig gravid, om du er gravid. Anbefaler å vente til i morgen igjen før du tar en til, hvor morgenurin er den beste å bruke tidlig. 

Anonymkode: 16a27...218

Tok jo en idag også, og den var veldig negativ :o Så jeg skjønner fint lite.. Håper virkelig ikke den igår er falsk positiv.. Blir småredd :icon_frown:

Skrevet

Tok jo en idag også, og den var veldig negativ :o Så jeg skjønner fint lite.. Håper virkelig ikke den igår er falsk positiv.. Blir småredd :icon_frown:

kan kanskje ha vært en kjemisk?

Anonymkode: bff62...cd9

Skrevet

hva vil det si? :o

Skrevet

nei. Ikke så fort....;)

Anonymkode: f28b5...a6d

Skrevet

Ts, hvorfor kjøper du ikke strips? www.billigetester.no

de viser alltid rett. Er det strek (uansett om du SÅVIDT ser den), så er du gravid. 

Skrevet

nei. Ikke så fort....;)

ånei.. men er den negativ da? på en måte?

Skrevet

Ts, hvorfor kjøper du ikke strips? www.billigetester.no

de viser alltid rett. Er det strek (uansett om du SÅVIDT ser den), så er du gravid. 

Kan jeg kjøpe slik strips pakke på apoteket? var pakke med 24 stk så jeg.. Skulle hatt mens på søndag, så veit ikke om det kan være for tidlgi å teste?

Skrevet

Jeg har fått falsk positiv med rfsu. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...