Gå til innhold

Hvilken katterase var det hun nakenmodellen fikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei for noen år siden så var det en av våre nakenmodeller (lurer på om det var hun de kalte lek.Linda) som fikk en katt av en meget spesiell rase. Rasen var iblandet en av villkattrasene og den kostet veldig mange penger. Mange ti tusen husker ikke hvor mye. Noen som vet hvilken rase dette var?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun fikk en Bengal.

Det er en god stund siden det nå.

• Liker 1
Skrevet

Mest sannsynlig Savannah eller Bengal. Tror det er de enese kattene av den typen man får i Norge.

Anonymkode: dc941...eba

Skrevet

Hun har hatt Bengal. Men mener hun senere hadde en "villere" variant. Kanskje Savannah eller Serval?

Skrevet

Hun fikk en Bengal.

Det er en god stund siden det nå.

Tusen takk.

Skrevet

Hun har hatt Bengal. Men mener hun senere hadde en "villere" variant. Kanskje Savannah eller Serval?

Serval finnes vel ikke som tamkatt. Men Savannah er vel iblandet Serval.

Så og noe om en rase som heter Ashea men den finnes vel ikke I Norge.

Skrevet

Serval finnes vel ikke som tamkatt. Men Savannah er vel iblandet Serval.

Så og noe om en rase som heter Ashea men den finnes vel ikke I Norge.

Serval finnes som ""tamkatt", den er dog ikke lovlig i Norge. Men Sverige...?

Men hvorfor lurer du, vurderer du å skaffe en Bengal selv?

Skrevet (endret)

Serval finnes som ""tamkatt", den er dog ikke lovlig i Norge. Men Sverige...?

Men hvorfor lurer du, vurderer du å skaffe en Bengal selv?

Nei jeg bare lurte, husket at hun hadde en litt spesiell rase men ikke hva. Nå er vel ikke Bengal så skjeldent lenger, men den gang hun fikk den var den skjelden her til lands.

Har hatt katt tidligere, men blir nok ingen ny. Man blir så alt for bundet. Men jeg er kjempeglad I Katter.

Endret av Kjetil E
Skrevet

Åååååh, Bengal! :rodmer: De er nydelige de selv om jeg foretrekker vanlige huskatter. Min ene er blanding av premiert Bengal og bakgårdskatt. :P Mye Bengal i han selv om han likevel selvfølgelig ikke regnes som annet enn huskatt. :catmilk:

Men lek-Linda? Dette må jo være fryyyyyyktelig mange år siden! Er jo lenge siden hun ble "ordentlig" og begynte med hudpleie i stedet. Husker hun sang i et danceband og rundt 96 eller noe. Gutta i klassen på barneskolen kniste og lo over at hun viste stellet på coveret av den ene singelen, hehe. :P 

Skrevet

Åååååh, Bengal! :rodmer: De er nydelige de selv om jeg foretrekker vanlige huskatter. Min ene er blanding av premiert Bengal og bakgårdskatt. :P Mye Bengal i han selv om han likevel selvfølgelig ikke regnes som annet enn huskatt. :catmilk:

Men lek-Linda? Dette må jo være fryyyyyyktelig mange år siden! Er jo lenge siden hun ble "ordentlig" og begynte med hudpleie i stedet. Husker hun sang i et danceband og rundt 96 eller noe. Gutta i klassen på barneskolen kniste og lo over at hun viste stellet på coveret av den ene singelen, hehe. :P 

Det er mange år siden ja, og som jeg skrev. Den gang var det en skjelden rase I Norge. Men en Bengal er ihvertfall ikke så skjelden idag.

Skrevet

Det er mange år siden ja, og som jeg skrev. Den gang var det en skjelden rase I Norge. Men en Bengal er ihvertfall ikke så skjelden idag.

Nei, den er ikke sjelden i Norge lenger nå. Mange som har bengal nå, ja. Fine puser er det uansett. :) 

Skrevet

Nå koster en Bengal +/- 10 000, Det er en rase med høyt energinivå og trenger mye stimuli. Ellers vil den sannsynligvis herpe møbler og inventar fordi den kjeder seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...