Gå til innhold

Herr og fru Klag kommer på besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man servere sånne? Er det noe som er "safe"? Hater hvitløk, mat som smaker noe, lam, okse, sukker..

Anonymkode: 2d3bd...99d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lag noe skikkelig digg mat . Også koker du  noen wienerpølser til de

Anonymkode: c458e...c61

• Liker 9
Skrevet

Lag noe godt, og demonstrativt gjør klar brødskiver og noe pålegg til Herr og Fru Klag. Det er uhøflig å klage på normal mat når man er på besøk. (For mye hvitløk kan faktisk gjøre maten så å si uspiselig)

Anonymkode: 33163...194

• Liker 3
Skrevet

Ovnsbakt laks. 

Anonymkode: 89e5f...22d

Skrevet

Holder en finger på den brødskive i bankhånd-ideen :fnise: Men evt. kan dere kanskje snakke litt sammen og planlegge en meny sammen og hvilke produkter som de foretrekker? Da kan du i ettertid i alle fall si at du har lagt godvilje til men det er fremdeles ikke godtnok og at noen klaging herved vil bli ignorert.

Anonymkode: 2479f...624

• Liker 2
Skrevet

Herr og fru Klag ville jeg ikke ha invitert i det hele tatt :)

• Liker 5
Skrevet

Vann.

Anonymkode: 44ab0...6e0

• Liker 1
Skrevet

Helstekt kylling med franske urter, de fleste liker det. Bare dropp hvitløken.

Anonymkode: cdb5e...54f

Skrevet

Skal dere invitere dem på middag? Eller er det snakk om noe kveldsnacks eller noe godt til kaffen? Du kan evt spørre dem hva de liker eller har lyst på, og lage noe utfra det?

Skrevet

Takk for alle gode tips! Når jeg tenker meg om kunne jeg laget hva som helst, det hadde blitt klaget på. Hmm. Brødskiver med hummus kanskje heheheheee.

Ja, kan jo spørre hva de ønsker å bestille fra oss. Ikke middagsbesøk forresten, men en julegavebyttingstur. 

Gjest gundagrynte
Skrevet

Takk for alle gode tips! Når jeg tenker meg om kunne jeg laget hva som helst, det hadde blitt klaget på. Hmm. Brødskiver med hummus kanskje heheheheee.

Ja, kan jo spørre hva de ønsker å bestille fra oss. Ikke middagsbesøk forresten, men en julegavebyttingstur. 

Lungemos...haggis....blodpølse..... :hoho:         Mine svigers har også svart belte i klage og syte...derfor har jeg ingen kontakt med dem :)

Skrevet

Åja, hva med pepperkaker med muggost? 😂 passe julete, altfor mye smak sikkert 

Skrevet

Lungemos...haggis....blodpølse..... :hoho:         Mine svigers har også svart belte i klage og syte...derfor har jeg ingen kontakt med dem :)

de liker faktisk lungemos!!! :P 

Skrevet

Åja, hva med pepperkaker med muggost? 😂 passe julete, altfor mye smak sikkert 

oh, genialt :) 

Skrevet

Gammalost og brakkvann.

Men ville nok ikke hatt de på besøk...

Skrevet

Hva er det med klagere og lungemos? En av mine slektninger liker ikke "pakkismat" (for å bruke hans ord) og hvitløk eller noe som kan minne om smak, men lungemos og sild er toppen. 

Anonymkode: b66a2...812

Skrevet

Server noe tradisjonelt, liker de det ikke er det ikke ditt problem. Alle liker en tallerken lapskaus, om så bare som høflige mennesker. Folk som står å lager mat til en skal en ha respekt for.

Anonymkode: 64784...ee4

Gjest gundagrynte
Skrevet

de liker faktisk lungemos!!! :P 

Hæææ??? :) Da tør vi foreslå pultost og surdeigsbrød.....eller rett og slett en Grandiosa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...