Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som leser bloggen hennes? Hva syns dere? Jeg har lest den en stund, før hun la ut asylsøkerinnlegget og kranglet med Røde Kors.

Jeg sliter med å få tak i essensen på innleggene hennes ofte og forstår ikke alltid helt hva hun skal frem til. 

• Liker 2
Skrevet

Noen som leser bloggen hennes? Hva syns dere? Jeg har lest den en stund, før hun la ut asylsøkerinnlegget og kranglet med Røde Kors.

Jeg sliter med å få tak i essensen på innleggene hennes ofte og forstår ikke alltid helt hva hun skal frem til. 

Har du sett intervjuet på god morgen Norge? 

Skrevet

Har du sett intervjuet på god morgen Norge? 

Nei, det så jeg ikke. Hvordan var hun der? 

Skrevet

Nei, det så jeg ikke. Hvordan var hun der? 

Link til intervjuet ligger på bloggen 🙂

• Liker 1
Skrevet

http://www.tv2.no/2015/12/11/underholdning/gmn/asylbarn/fattigdom/7777569

her er linken, så slipper du å klikke deg inn på bloggen. Jeg har ikke lest innlegget hennes, men hun fremstår som relativt arrogant i møte med Røde Kors. Hun svarer ikke ordentlig på dette at hun faktisk setter to svake grupper mot hverandre og kan bidra til uheldige holdninger til asylbarn som kommer. Hvorfor kunne hun ikke bare tatt kontakt med en annen organisasjone slik Røde Kors henviste til? Hun fremstår veldig lite reflektert. 

• Liker 3
Skrevet

"Så lenge det ikke er en sannhet for meg, er det ikke en sannhet på en måte." 
Neivel du..syns ikke hun gjorde en god figur i det intervjuet. 

• Liker 5
Skrevet

"Så lenge det ikke er en sannhet for meg, er det ikke en sannhet på en måte." 
Neivel du..syns ikke hun gjorde en god figur i det intervjuet. 

Enig. Jeg ble veldig overrasket når jeg så det intervjuet. Har ikke noe forhold til hun fra før. Kun sett bilder. Trodde hun kom til å være litt mer ydmyk/pen og pyntelig. 

Skrevet

Huff. Leste akkurat blogginlegget hennes om Røde Kors og så debatten fra gmn. Fremstår som svært lite ydmyk og åpen for at hun kanskje har misforstått litt. Skjønner virkelig ikke hva som er agendaen hennes med dette. 

I blogginlegget hennes vrir hun alt som blir uttalt til å være negativt. Alt tolkes på en måte som passer hennes agenda. Enhver uttalelse som kan tileggs en annen mening får en ny mening. Argumentene hennes har ikke akkurat så mye tyngde når hun påstår at Røde Kors sitter å sylter ned pengene som blir donert istede for å hjelpe.  Og i det hele tatt å gå inn for å "ta" Røde Kors, litt for spesielt for min del. Blir litt flau jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Damen har et hjerte for ungene (ikke bare egne) og hun vil hjelpe, men hun har i likhet med mange andre ikke lært å samle argumentene og presentere saken sin. 

Skrevet

Enig med dere. Hun kunne jo postet dette innlegget på en helt annen måte, fått mye mer støtte og ikke minst flere givere. Hun ødelegger for saken sin med å fremstå på den måten :/ 

Har tidligere reagert på at hun har delt private ting angående bruddet med eksen. Det er ikke alt som hører hjemme på en blogg, men hun virker ikke til å bry seg om andres privatliv.

• Liker 1
Skrevet

Hun fikk også taletid på NRK Ukeslutt nå på lørdag. Hvilke kriterier har de for å invitere gjester? Hun er en blogger ja, men hun har null kunnskap eller erfaring til å sitte å kritisere Røde Kors og hvordan de fordeler sine midler. Hun sitter og sprer uriktige opplysninger og beskylder de for å ikke bekjempe fattigdom. Burde man gi bloggere taletid? Må være utrolig frusterende for Røde Kors å bruke tid på det tullet her. Virker som media er helt ukritiske. 

• Liker 8
Skrevet

Hun fikk også taletid på NRK Ukeslutt nå på lørdag. Hvilke kriterier har de for å invitere gjester? Hun er en blogger ja, men hun har null kunnskap eller erfaring til å sitte å kritisere Røde Kors og hvordan de fordeler sine midler. Hun sitter og sprer uriktige opplysninger og beskylder de for å ikke bekjempe fattigdom. Burde man gi bloggere taletid? Må være utrolig frusterende for Røde Kors å bruke tid på det tullet her. Virker som media er helt ukritiske. 

Ikke bra. Har sett på Facebooken hennes og mange støtter henne. Hun har jo litt påvirkningskraft og synd visst dette skal ramme Røde Kors negativt. Hun svartmaler de jo, så også hun hadde skrevet at satte penger på børs og kritiserte økonomien deres. Hun svartmaler de veldig og det kan jo dessverre få folk til å ikke støtte de :/ 

Skrevet

Nytt innlegg hvor hun gjør sitt beste for å dra Røde Kors ned i søla..

Skrevet

Ikke bra. Har sett på Facebooken hennes og mange støtter henne. Hun har jo litt påvirkningskraft og synd visst dette skal ramme Røde Kors negativt. Hun svartmaler de jo, så også hun hadde skrevet at satte penger på børs og kritiserte økonomien deres. Hun svartmaler de veldig og det kan jo dessverre få folk til å ikke støtte de :/ 

Vel, men bruker ikke alle de her store hjelpeorganisasjonene og gamble bort litt av folks penger?

Skrevet

Men hvor stor del av donerte summer havner hos de som faktisk skal hjelpes? Og hvor stor del av summene blir "borte" i administrasjonene underveis? Er det noen som fører oversikt over slikt?

• Liker 1
Gjest Hubbabubba2014
Skrevet (endret)

.

Endret av Hubbabubba2014
Skrevet

Men hvor stor del av donerte summer havner hos de som faktisk skal hjelpes? Og hvor stor del av summene blir "borte" i administrasjonene underveis? Er det noen som fører oversikt over slikt?

Ja, det er det selvsagt. Innsamlingskontrollen fører slik oversikt, og det pleier også å oppgis i årsoppgaver. Revisor sjekker også slikt. Enhver bedrift vil ha noe administrasjon.

• Liker 2
Skrevet

Herlighet... har ikke ord etter å ha sett reportasjen! Hun ble henvist videre til Kirkens bymisjon men skrev det hun skrev for å provosere... Hun har så mange kvaliteter.. er så samfunnsbevisst... Har virkelig ikke ord for hvor dårlig inntrykk hun ga!

• Liker 1
Skrevet

Wow, hun steller virkelig i stand sirkus. Nå legger hun ut ip-adresse og skal politianmelde en som har skrevet kritiske og slemme kommentarer til henne.

Burde sikkert ikke gi klikk til bloggen, men jeg klarer ikke la være. Hun er aktiv i kommentarfeltet sitt og, blir fasinert av alt hun lirer ut av seg der også.

Skrevet

Wow, hun steller virkelig i stand sirkus. Nå legger hun ut ip-adresse og skal politianmelde en som har skrevet kritiske og slemme kommentarer til henne.

Burde sikkert ikke gi klikk til bloggen, men jeg klarer ikke la være. Hun er aktiv i kommentarfeltet sitt og, blir fasinert av alt hun lirer ut av seg der også.

Men det vil hun ikke komme langt med.

• Opprett ny...