Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

julegaver til foreldre, søsken og tantebarn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

500 for en gave til foreldrene mine. Gir ikke lenger til søsken eller deres barn. De får så ekstremt mange gaver uansett. 

Anonymkode: d0e79...41f

Skrevet

Til mine foreldre har ikke pris noe å si for meg, eller liksom altså... Alt fra 100,- til 1000,- kommer ann på hva jeg velger å gi dem.

Til søsken er det vel rundt en 300,- ish

Tantebarn kommer ann på hva de ønsker seg. Rundt 200,- per barn 

:) 

Skrevet

0,-

Anonymkode: 15c47...04b

Skrevet

Trodde først det skulle bli null kroner, men så fikk jeg litt mer penger enn jeg først trodde så da ble det gaver likevel

Brukte 300 kr tilsammen på mine fire tantebarn, og ca 200 kr tilsammen på mine 5 søsken

Til mine foreldre har jeg brukt 50 kr

Om jeg finner veldig billige boxershortser så kjøper jeg det til min samboer

Venner får ingenting dette året

Skrevet

Vi gir for ca kr 700 til mine foreldre, kr 300 til søsken og kr 300 til nevøer og nieser. Til venner blir det ca kr 150 (mer som en oppmerksomhet) Til barna våre gir vi kr 2500. 

Kan legge til at vi er godt voksne.

Anonymkode: d147a...04d

Skrevet

Bruker ca 200 kr på hver. Både de voksne i familien (søsken, foreldrene mine etc) og tantebarna. En bror av min mann har 5 barn (!), og til den familien pleier jeg sjelden bruke mer enn 150 kr per barn. Kanskje mest pga at mitt barn pleier å få en dvd i gave fra den famliien, og da vil jeg også legge lista litt lavere.

Min mann og jeg bruker mellom 500 og 1000 kr på hverandre i jula.

Har faset ut nesten alle venninnegaver de siste årene, så nå er det stort sett bare nær familie vi gir til og får fra. Det er deilig.

Anonymkode: c908a...77e

Skrevet

Ca 500 -1000 til foreldre og svigerforeldre, ca 500 til søster med mann og 300+ pr tantebarn.

Skrevet

Godt å høre! Sitter med dårlig samvittighet her for at det bare blir 200-300 på hver! Har faktisk ikke råd til mer i år!

Anonymkode: 1c596...d6c

• Liker 1
Skrevet

Godt å høre! Sitter med dårlig samvittighet her for at det bare blir 200-300 på hver! Har faktisk ikke råd til mer i år!

Anonymkode: 1c596...d6c

Du får jo råflotte gaver for den summen da :)

På mine 4 tantebarn så brukte jeg som sagt tilsammen 300 kroner ved å kjøpe bøker på tilbud, og til mine 5 søsken så brukte jeg da 200 kr tilsammen ved å lage hjemmelaget julegave til dem alle

• Liker 1
Skrevet

Rundt 500 per person i nærmeste familie. 

Alt mellom 100-1000 på samboer.

100-300 på tantebarn (har 3)

Julekort og småkaker/hjemmelagd godteri til besteforeldre, tanter og onkler. Kun julekort til de som bor andre steder. 

Må dele det sånn for å ha råd til alt! :) 

Skrevet (endret)

Foreldre alt fra 200-1000 per snute.

Søsken ca 300 kroner, dette inkluderer gave til partner.

Nieser og nevø ca 200 kroner til hver. 

Mannen min får for 1000-1500 vanligvis. 

Endret av Nori
Skrevet

Det varierer veldig. Vi lager en del selv av marsipan, kaker og konfekt. Strikker, syr og lager julepynt. Noen ganger blir det 50 kr og andre ganger 1000 kr. Vi har noen i veldig nær familie som ALDRI gir julegave til ungene her. De får 1 griseflaks hver av oss som koster 10kr pr stk.

i år får moren min ny TV til 4000.  Dette har vært et tøft år for oss og hun er den eneste som har strakt ut en hjelpende hånd. Min mann sa at hun hadde nevnt at det snart var på tide å kjøpe seg ny TV så da dro han like godt ut å kjøpte en.

mannen får konsertbillett i år.  Klok av skade får han bare 1 og så beholder jeg den andre selv. Sist gang han fikk 2 tok han med seg en kompis og jeg måtte være igjen hjemme.

• Liker 1
Skrevet

200-400kr på nieser og nevøer, foreldre 500-600kr og samboeren 1000-1500kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...