-Fisken- Skrevet 5. oktober 2004 #1 Skrevet 5. oktober 2004 Hvilke farger bruker du på negelakk? Selv bruker jeg kun svart, gull eller blank.
Aida Skrevet 5. oktober 2004 #2 Skrevet 5. oktober 2004 Blank. Får jeg lengre negler, kan jeg være troende til å bruke mørk lilla og dyp rød (til riktig anledning).
Samantha Skrevet 5. oktober 2004 #3 Skrevet 5. oktober 2004 Brukar so og seie aldri neglelakk. Når eg en sjelden gang brukar det er det blank eller lyslys-rosa.
Philosophia Skrevet 5. oktober 2004 #5 Skrevet 5. oktober 2004 Blank eller helt lys (er kresen på fargen).
Gjest Ethereal Skrevet 5. oktober 2004 #6 Skrevet 5. oktober 2004 Bruker ikke neglelakk på fingrene nesten, og hvis det er noe, er det helt lys rosa. Tåneglene lakkerer jeg hele tiden, og der liker jeg knallfarger.
chriztine Skrevet 5. oktober 2004 #7 Skrevet 5. oktober 2004 Bruker neglelakk hele tiden. Går mest i lyse skimrende rosa el beige toner, men bruker også andre farger som bl.a. mørk lilla el mørk rød. Har jeg god tid så legger jeg fransk manikyr.
Arkana Skrevet 5. oktober 2004 #8 Skrevet 5. oktober 2004 Foretrekker relativt nøytrale eller svake farger, hvitt, helt lys lilla, fransk manikyr eller helt blankt er det jeg bruker mest.
Carmen_ Skrevet 5. oktober 2004 #9 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg bruker enten helt blank, perlehvit, eller blank med litt hvitfarge i. En sjelden gang lys-lys rosa. Det er det lengste jeg strekker meg
Gjest 1111 Skrevet 5. oktober 2004 #10 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg bruker bare blank eller ingenting. syns svart fort kan bli jeg-vil-være-tøff :-?
Gjest Virvel Skrevet 5. oktober 2004 #11 Skrevet 5. oktober 2004 Brukte alltid blank neglelakk før, men nå får jeg ikke bruke neglelakk på skolen pga hygiene. Det hender jeg legger fransk manikyr hvis jeg skal være fin, men nå har jeg blitt så vant til å ikke ha noe på neglene at jeg ikke gjør noe annet med dem enn å polere med en spesialfil. De blir faktisk ganske blanke og fine av det også.
*SOL* Skrevet 5. oktober 2004 #12 Skrevet 5. oktober 2004 Her gar det i to alternativ: Knallrød på tåneglene og innimellom på fingrene.. ..men helst... Amerikansk manikyr på fingerneglene
Søtpotita Skrevet 6. oktober 2004 #13 Skrevet 6. oktober 2004 Som regel rosa, perlemor eller blank. Av og til med glitter i:)
Lythande Skrevet 6. oktober 2004 #14 Skrevet 6. oktober 2004 Hva jeg bruker av neglelakkfarger kommer helt an på humør og føreforhold, men det går i mørk rød, grå, lilla, blå eller grønn eller ofte en kombo av to farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå