Gjest Badebuksa Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 (endret) Har du en artig historie å fortelle? Noe rart eller morsomt du har opplevd? Kjedelig eller ikke, føler du at du vil delen den så leser jeg den mer enn gjerne! Trenger ikke handle om deg selv heller, kan være artige hendelser fra foreldrene dine var barn eller noe bestefar fortalte deg som liten Endret 13. desember 2015 av Badebuksa
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Jeg manglet 25 øre til bussen da jeg var liten. Bussjåføren så at jeg hadde en uåpnet sjokolade i hånden, og han sa at jeg fikk bli med bussen selv om jeg hadde for lite penger mot at han fikk sjokoladen Han fikk sjokoladen og jeg fikk bli med bussen. Anonymkode: a5e55...a77 2
Lofotfrøken Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 (endret) Dette virker jo som en tråd som kan bli interessant Jeg har vel for øvrig ikke noe spesielt å komme med.. Eller hva er det jeg sier. Jeg har kanskje en - som jeg syns er veldig morsom, men det spørs nå hvor morsomt det er for andre som ikke var tilstede der.. Vel, tingen var i hvert fall slik at jeg var på familieferie i Bulgaria i sommer. En dag hadde vi tilbragt hele formiddagen nede på stranda, og når vi skulle gå opp til hotellet stoppet jeg og brødrene mine opp ved en slags isbod. (Gratis is siden det var All Inclusive, ikke dumt det ) Etter litt diskutering fram og tilbake med noen lettere misfornøyde foreldre som ville vi bare skulle droppe isen og bli med opp på hotellet, begynte de å gå sakte oppover veien mens vi pent måtte vente i kø. Mannen som da stod foran oss i køen hadde fått dette med seg, og sa på flytende norsk at vi kunne få lov til å gå foran ham siden de oppe i bakken ventet på oss. Ikke før mine tre brødre samt jeg selv hadde fått isene våre snudde jeg meg forskrekket rundt og utbrøt: ''Er du norsk!?'' Det hadde nok sikkert gått både ett og to minutter før det gikk opp for meg. Det var ikke det jeg akkurat forventet å høre, for å si det slik. Denne mannen sa i en senere anledning at jeg hadde sett, ja, helt forskrekket ut. Litt moro å tenke tilbake på at man ble så forbauset.. Endret 3. januar 2016 av Lofotfrøken 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Den 19. desember 2015 at 1.30, AnonymBruker skrev: Jeg manglet 25 øre til bussen da jeg var liten. Bussjåføren så at jeg hadde en uåpnet sjokolade i hånden, og han sa at jeg fikk bli med bussen selv om jeg hadde for lite penger mot at han fikk sjokoladen Han fikk sjokoladen og jeg fikk bli med bussen. Anonymkode: a5e55...a77 Den tjente han på gitt Anonymkode: 3c6fd...5a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå