Gjest gobi Skrevet 5. oktober 2004 #1 Skrevet 5. oktober 2004 Er ei voksen singel dame som har lyst til å nærme meg en mann. Tror han er litt begeistret for meg også. Så jeg har lyst til å sjekke ham opp. Noen gode råd ? Så jeg ikke dummer meg altfor mye ut.....
Gjest ung Skrevet 5. oktober 2004 #2 Skrevet 5. oktober 2004 og han er da også singel, antar jeg? Hva med å begynne å prate med ham? se hvor det fører hen først...
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #3 Skrevet 5. oktober 2004 Prat med han, inviter på kaffe. Det er jo i utgangspunktet helt uskyldig, da får dere også snakka litt, og kanskje blir det noe ut av det Du driter deg i alle fall ikke ut, for kaffe kan man jo be de fleste til Lykke til, høres ut som om det kan bli spennende! :dagensrose:
Annie Skrevet 5. oktober 2004 #4 Skrevet 5. oktober 2004 Send han en SMS og be han på en kveld med vin.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #5 Skrevet 6. oktober 2004 Vel, takk for gode råd - men vi er altså forbi kaffeog vin-stadiet. Og SMS er det også blitt noen av. MEN hvor går det videre, mon tro ? Kanskje han ikke er så begeistra likevel, men jeg har liksom ikke lyst til å gi opp noe som ser bra ut. Hvorfor skulle jeg det ? Noen flere råd.....?
Annie Skrevet 6. oktober 2004 #6 Skrevet 6. oktober 2004 Hva med å spørre han? Hvor går vi? Hva er ditt mål med dette? Har vi noen fremtid?
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #7 Skrevet 6. oktober 2004 Det er liksom det som er så skummelt da. Er det lurt å si hva jeg vil, å gå rett på sak ? Ikke for det- jeg vet jo ikke nøyaktig hva jeg vil på nåværende stadium, men jeg vil mer. Og hvis han gir doble signaler, hva gjør jeg da mon tro ? Jeg er så ute av trening på disse greiene at jeg tror det beste er å gjemme seg med rullegardina nede...... Samtidig som jeg ikke gidder å sitte hjemme å vente med lua i hånda. Ikke enkelt, dette.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #9 Skrevet 6. oktober 2004 Egentlig skal man ikke spørre om en dames alder, og dessuten vet jeg ikke helt hva det har med saken å gjøre....men skitt la gå : 50 Lurer på hva svaret ville bli hvis jeg hadde skrevet 35 ?
Sheba Skrevet 6. oktober 2004 #10 Skrevet 6. oktober 2004 Egentlig skal man ikke spørre om en dames alder, og dessuten vet jeg ikke helt hva det har med saken å gjøre....men skitt la gå : 50 Lurer på hva svaret ville bli hvis jeg hadde skrevet 35 ? Tror og håper ikke at svarene hadde vært så annerledes om du hadde skrevet 35 Jeg har desverre ingen gode råd å komme med, annet enn at jeg etterhvert har lært meg på livets vei (jeg er 37 forøvrig) at det ikke er noe som kommer rekandes på ei fjøl, er det noe (les - noen!) man vil ha så må man få tak i det selv. Selv om det er risiki forbundet med det, man kan jo få nei... :-( mao, innsatsen er høy, risikoen er der, men det kan jo også "belønningen" være! Et av mine favorittuttrykk er som følger: Justice serve those who serve themselves! Så til deg med sommerfugler i magen og hjerteklapp - ta sjangsen på et fremstøt! Belønningen kan være stor! Eneste måten å finne ut det på er å prøve... Lykke til!
Annie Skrevet 6. oktober 2004 #11 Skrevet 6. oktober 2004 Helt enig med Sheba her. Grunnen til at jeg spurte var at det ER forskjell på å være 30 og 60. Man har kanskje like dårlig tid (biologisk klokke osv) og er utålmodig, men det er forskjell på modenhet osv. At du er 50 er ingen forskjell på å være 35, eller 36 som jeg er. Jeg syns f.eks sende han en SMS eller spørre han om det er greit at du forelsker deg i han. Da kan han ta neste utspill. LYKKE TIL!!!
Gjest drops Skrevet 6. oktober 2004 #12 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg følger spent med her siden jeg er nesten på samme alder. Er i førtiårene, og begeistret på en rundt tredve...hjelp hva gjør man da? :oops: har i tillegg også glemt alle sjekketriks!!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #13 Skrevet 6. oktober 2004 Anni må være ei modig dame som tør stille sånne spørsmål.Hva om jeg får NEI på spørsmålet om å forelske meg i ham( og er det ikke litt skummelt å svare JA på et sånt spørsmål ??), da har jeg liksom ikke mer igjen etterpå å spørre om. Jeg lurer på om det å gå på med krum hals og masse ærlighet er bra når man virkelig vil ha noe ? Og overlate resten til magefølelese og kommunikasjon. Men så er det det da, at det er litt vanskelig å beregne hvordan andre mennesker reagerer. Vi damer kan vel noen triks i retning av å gjøre oss lekre også. Hva med det da ? Dette er ei utfordring.........
nyibyen Skrevet 6. oktober 2004 #14 Skrevet 6. oktober 2004 Som noen over skrev, ingenting kommer "rekandes på ei fjøl". jeg har opplevd flere ganger at jeg har holdt tilbake og ikke tort å ta skrittet videre, og bare ventet og håpt at det skulle gå av seg selv... og så kommer det plutselig ei anna dame forbi, fresk og spenstig og trygg på seg sjøl - og kaprer han rett foran nesa mi fordi jeg er så pysete. Go for it, om det er for skummelt med direkte spørsmål på sms, prøv litt kroppskontakt, ta litt på ham, og se om han gjengjelder dette, og dere får litt framgang i prossessen..?
Annie Skrevet 6. oktober 2004 #15 Skrevet 6. oktober 2004 Anni må være ei modig dame som tør stille sånne spørsmål.Hva om jeg får NEI på spørsmålet om å forelske meg i ham( og er det ikke litt skummelt å svare JA på et sånt spørsmål ??), da har jeg liksom ikke mer igjen etterpå å spørre om.Modig og modig, man vinner ingenting uten å spille. Og det verste man kan få er et nei. Da er det jo heller ingen vits i å fortsette å håpe på noe mer heller med den mannen. Ta skrittet og vær vågal! Den som intet våger intet vinner! Og til Nyibyen: Jeg er helt enig med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå