Gå til innhold

Hva har du brukt som "dildo"/"fleshlight"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det å bruke type gulrøtter og annet som provisoriske/pragmatiske løsninger på sexleketøy?

Er det sånn at de fleste prøver gulrøtter, agurker, pai osv? Jeg kommer ikke på flere ting. Hva har du brukt som sexleketøy? Nevn alt uansett hvor flaut det måtte være? Hva har du puttet inn i vaginaen, eller hva har du puttet penisen din inni?

Anonymkode: 842ce...9f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha det er vel ingen som prøver pai og sånn i virkeligheten? Kun på "American pie" filmen :P Tenker jeg da :P

Det eneste og rareste jeg har prøvd et bakenden av en venus-barberhøvel. Jeg mener, de produserer de ikke med vibrasjon for at man skal bruke de på leggene :P

Anonymkode: d3282...f9d

• Liker 3
Skrevet

Haha det er vel ingen som prøver pai og sånn i virkeligheten? Kun på "American pie" filmen :P Tenker jeg da :P

Det eneste og rareste jeg har prøvd et bakenden av en venus-barberhøvel. Jeg mener, de produserer de ikke med vibrasjon for at man skal bruke de på leggene :P

Jeg vet ikke jeg hva folk har prøvd, eller hvor normalt det er å prøve litt sånt jeg! :fnise: 

Skrevet

Særiøst? Har ikke vibrasjonen noe med barbering å gjøre?

Skrevet

Jobbet på hotell når jeg var 18 og nettopp hadde blitt aktiv med sex og onani.
Ikke stolt av det men fant mye rart som jeg brukte når jeg vasket rom:rodme: flere ganger hvor div. sex leketøy lå helt åpent på rommene.

Anonymkode: f4d95...65f

• Liker 2
Skrevet

Jobbet på hotell når jeg var 18 og nettopp hadde blitt aktiv med sex og onani.
Ikke stolt av det men fant mye rart som jeg brukte når jeg vasket rom:rodme: flere ganger hvor div. sex leketøy lå helt åpent på rommene.

what? Sexleketøy andre hadde brukt? Ok, det virka bare ekkelt.

Anonymkode: b6a68...26b

• Liker 8
Skrevet

Digre agurker og squasher

Anonymkode: f405a...d6a

Skrevet

what? Sexleketøy andre hadde brukt? Ok, det virka bare ekkelt.

Anonymkode: b6a68...26b

mhm... :/

• Liker 1
Skrevet

mhm... :/

haha noen ganger tar kåtheten overhånd. :P  Du er kul! ;)

Anonymkode: 2d39f...7e2

• Liker 1
Skrevet

haha noen ganger tar kåtheten overhånd. :P  Du er kul! ;)

Anonymkode: 2d39f...7e2

Jo takk... Ikke stolt av det men er vanskelig å angre på gode orgasmer.

• Liker 3
Skrevet

Kokt medisterpølse.

Anonymkode: 85b78...beb

• Liker 4
Skrevet

Elektrisk tannbørste...

Skjedde en gang, brukte den aldri som tannbørste igjen...

Anonymkode: 9284d...e7d

• Liker 2
Skrevet

Hvor vanlig er det å bruke type gulrøtter og annet som provisoriske/pragmatiske løsninger på sexleketøy?

Er det sånn at de fleste prøver gulrøtter, agurker, pai osv? Jeg kommer ikke på flere ting. Hva har du brukt som sexleketøy? Nevn alt uansett hvor flaut det måtte være? Hva har du puttet inn i vaginaen, eller hva har du puttet penisen din inni?

Uthult fiskepuddingpølse fylt med majones (Mills). HELT sant! 😜

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg har brukt forskjellige hjelpemidler bak, av ymse type.

Første gangen jeg begynte å teste ut forskjellige ting, var når jeg var 16 og det skjedde etter en gang kameraten min brukte fingrene i rumpa mi å opplevde å få min livs orgasme. Noen dager senere måtte jeg teste dette og prøve det selv. Det eneste jeg tenkte som kunne brukes som var anvendelig, var skaftet på en skrutrekker jeg fant i garasjen. Skaftet var litt ruglete for håndgrep å tykkest på midten. Jeg fuktet den med spytt å stakk den inn i meg. Det var en himmelsk opplevelse, å fikk den mye lenger inn enn kameraten hadde kommet med fingrene. Jeg stønnet voldsomt å hylte når orgasmen kom. Det gikk vilt for seg å mistet helt beherskelse å selvkontroll og fortsatte utover hele kvelden. Jeg fikk 10 orgasmer før jeg kollapset å ikke orket mer. Hadde aldri opplevd  så syykt heftige orgasmer før. Jeg Kom til meg selv i det hele skrutrekkeren holdt på å forsvinne inn i rumpa. Huff tenkt på det senere, det  hadde av et senarium hvis den hadde forsvunnet helt inn😰. Dagen etter ba mamma meg dempe meg litt neste gang, hele nabolaget hadde hørt meg.

Jeg har senere brukt både agurk, squash, gulerøtter. Også tyvlånt butplugen til kameraten min en gang han glemte treningsbagen sin hjemme hos meg. Alt har gitt meg mange gode orgasmer☺.

Skrevet

Digre agurker og squasher

Anonymkode: f405a...d6a

Hørtes digg ut;) Brukte du kondom over de, eller uten? Squash er jo rimelig tykke hehe.:P

Anonymkode: ff358...ac2

Skrevet

Kokt medisterpølse.

Anonymkode: 85b78...beb

Så morsomt da men hvorfor kokt??

Anonymkode: 666c4...583

Skrevet

Uthult fiskepuddingpølse fylt med majones (Mills). HELT sant! 😜

Føltes det ekte eller ?

Skrevet

Føltes det ekte eller ?

Du får prøve det selv. 😛

Skrevet

Jeg brukte en periode i tenårene håndtaket på hårbørsta mi :-) Ellers har jeg prøvd gulrot og agurk og middagspølse :-)

• Liker 2
Skrevet

Jeg brukte en periode i tenårene håndtaket på hårbørsta mi :-) Ellers har jeg prøvd gulrot og agurk og middagspølse :-)

De remedier har vel alle småjenter brukt. ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...