AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Del Skrevet 13. desember 2015 Ja, hva tenker dere er dårlig stil? Anonymkode: cf7a0...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 13. desember 2015 #2 Del Skrevet 13. desember 2015 Alt som er low class. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 13. desember 2015 #3 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Ergonomisk skotøy, kortarmede skjorter, logoflashing.. Samtidig! Skrekk og gru! Endret 13. desember 2015 av incognita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 13. desember 2015 #4 Del Skrevet 13. desember 2015 logoflashing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Del Skrevet 13. desember 2015 Billige materialer, dårlig snitt og dårlig passform. Anonymkode: 5e2ae...74a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #6 Del Skrevet 13. desember 2015 Jenter: Diger jakke med pelskrage, skinny jeans, bare ankler, MK-veske.Gutter: Halve rumpa/undertøyet synlig. Anonymkode: b81a1...ed7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 13. desember 2015 #7 Del Skrevet 13. desember 2015 Jenter: Tydelig farget hår og piercing i ansiktet. Alt for store eller alt for små klær. Mye utringing når det ikke passer seg (altså en ting er vel i en kjole på byen eller en singlet en varm sommerdag, men de jeg ser som går rundt i store vinterjakker og Uggs med utringing ser bare tacky ut). Store Champion joggebukser, tydelige hårextensions, Uggs når det ikke passer seg (til fint tøy eller på byen. Skjønner at Uggs er komfortable på en mandag på butikken).Gutter:Alt som minner om Volvo. Små capser, alt for store bukser, store beltespenner, kortermede skjorter, utgåtte joggesko, store boblejakker, piercing, bleket hår, korte hettegensere, alt for hullete bukser, store smykker (eller vent, smykker in general). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 13. desember 2015 #8 Del Skrevet 13. desember 2015 Sossete, preppy, merkeklær, pels, gangsterstil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prebs Skrevet 13. desember 2015 #9 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) logoflashingKan du utdype dette litt? Grunnen til at jeg spør er fordi at mange av de merkene jeg finner interessante har nettopp en form for logo påsydd klesplagget. Dette gjelder spesielt skjorter, jeans, jakker og gensere så stort sett det meste egentlig. Sko ser det ut til at det litt mindre flashing på... Det er jo selvfølgelig ikke snakke om skrivt i stor stil alla"Russel Atletic" eller "FUBU" som var poppis på slutten av 90 og alltid hadde enorme logoer:-D Endret 13. desember 2015 av Prebs feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullkornspasta Skrevet 13. desember 2015 #10 Del Skrevet 13. desember 2015 Jenter :topper med sitater eller "inspirerende" ord på, type "live, love, laugh". Leopardmønster Leppe- eller nesepiercing Overnappede bryn For små klær Overdel og underdel har forskjellig stil eller er tilpasset forskjellige anledninger, type joggebukse og en fin overdel med paljetter Og forresten, alt av paljetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 13. desember 2015 #11 Del Skrevet 13. desember 2015 Kan du utdype dette litt? Grunnen til at jeg spør er fordi at mange av de merkene jeg finner interessante har nettopp en form for logo påsydd klesplagget. Dette gjelder spesielt skjorter, jeans, jakker og gensere så stort sett det meste egentlig. Sko ser det ut til at det litt mindre flashing på... Det er jo selvfølgelig ikke snakke om skrivt i stor stil alla"Russel Atletic" eller "FUBU" som var poppis på slutten av 90 og alltid hadde enorme logoer:-DMange av klæsmerkene jeg liker holder også på med denne skammelige logoflashingen. Ta Ralph Lauren, en liken brodert dude på hest er greit nok, men de der jævlig svære merkene som de kjører på noen av skjortene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 13. desember 2015 #12 Del Skrevet 13. desember 2015 Mange av klæsmerkene jeg liker holder også på med denne skammelige logoflashingen. Ta Ralph Lauren, en liken brodert dude på hest er greit nok, men de der jævlig svære merkene som de kjører på noen av skjortene!Jeg liker ikke hesteduden heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 13. desember 2015 #13 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg synes også hesteduden er too much i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 13. desember 2015 #14 Del Skrevet 13. desember 2015 Ja se på det her! Det er så grellt atte hjælp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #15 Del Skrevet 13. desember 2015 Gud, det er mye.. Burde nesten legge til bilder, men gidder ikke.Eksempler: Bik Bok-stil, kortermede skjorter, bolero-cardigan, klær som ikke passer ens vekt, Lacoste-sko, bling etcetc. Klær som skriker dårlig råd. Går fint å ha fin klesstil selv om man ikke er rik. Anonymkode: e8441...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #16 Del Skrevet 13. desember 2015 Det er vel helt individuelt ??? Noen vil si at stilen på bildet over er kjempe bra, mens andre vil syntes den er kjempe stygg.For meg så er dårlig stil type wannabe-kardashian, vestkant stil med pelsboa og seilsko, og typ lillestrøm-rånergutt med hull i skoa og utvaska t skjorte som såvidt dekker magen og rumpesprekken. Anonymkode: ddf84...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #17 Del Skrevet 13. desember 2015 Menn: poloskjorter, skjorter med korte ermer, caps, hvite lacostesko ol, singlet, overstyla hår, manneveske, tjukk lenke rundt halsenKvinner: Michael by Michael Kors-vesker, magetopp, stygge øyenbryn, contouring gone wrong, tights; spesielt i kombinasjon med tunika, kåpe med skinnermer, rutete skjorte knyttet rundt livetGenerelt: treningstights, piercinger, vaffeljakke, seilersko, farger som lakserosa, spygrønt og for mye hvitt, Adidas superstars Anonymkode: a2bbd...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 13. desember 2015 #18 Del Skrevet 13. desember 2015 Mitt skrekkeksempel blant menn er vokalisten i Plumbo (unnskyld, vokalistmann). Jeg har ikke et tilsvarende kvinneskrekkeksempel, men jeg liker det generelt ikke så godt når unge jenter ser ut som om de utøver verdens eldste yrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 13. desember 2015 #19 Del Skrevet 13. desember 2015 Gutter/Menn: - Scania, Harley Davidson, Volvo-klær.. Grøss!- Logoflashing- Caps generelt- MASSE hårprodukter, slik at håret glinser eller ser helt stivt ut- Piercinger- Sokker i sandalerJenter/Kvinner:- LV eller MK veske- Overnappa eller tydelig påtegna støgge bryn. Helst med concealer både over og under så det ser ut som om de er limt på.- Joggedresser, Juicy Couture er kanskje det mest harry merket jeg vet om.- Kjoler fra Nelly.com, superkul, motehus o.l. (det finnes sikkert unntak, men det er så mye stygt)- BH med nagler- Bleieshorts, helst så opprevne som mulig med nagler. - Joggesko/høye hæler-hybrid- New Balance Sko- 2XU treningstights på shoppingturer- Paljettkjoler- Tatoveringer à la Stay Strong, Hakuna Matata, Ohana etc. - Tatoveringer av fjær, evighetssymbolet, drømmefangere, alle de her fuglene som flyr i flokk, dere skjønner tegninga- Masse, klumpete mascara- Piercinger- Laaange extensions- Knallfarger i håret, blå, rosa, grønn o.l.- Platinablondt hår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. desember 2015 #20 Del Skrevet 13. desember 2015 Desigual-klær er noe av det verste jeg vet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå