Gå til innhold

Vibrator og penetrering

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Larsern

Hei jenter

Dama mi sier hun aldri pleier å penetrere når hun koser med vibratoren/dildoen alene. At hun kun bruker den på klitten. Er det sånn for dere andre jenter også?

Mvh

Undrende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Guri Guri

Det kommer veldig an på dagsformen, som oftest foretrekker jeg kun fingrene, andre ganger har det hendt at jeg har gått så langt som at jeg har brukt en stor agurk med glidekrem til å ta meg selv hardt med - og da sammen med vibratro mot klitten. Men når alt kommer til alt er ekte vare best uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at vi er forskjellige. Selv fortrekker jeg at vibratoren er tynn, glatt og lett å penetrere med, slik at jeg kan veksle litt mellom la den "surre" på klioris og deretter enkelt føre den litt inn i meg - På den måten klarer jeg å holde igjen en stund - slik at jeg ikke kommer med en gang.

Jeg synes den agurkhistorien var temmelig vill - det har i alle fall ikke jeg prøvd, kommer nok ikke til å prøve det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor dildo, og en liten vibrator og bruker de begge samtidig. På den måten får jeg fylt opp fitta godt, og samtidig stimulert klitoris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Je bruker bare en finger på klitten, penetrerer aldri med noe, bruker heller aldri dildoen/vibratoren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok det er veldig forskjellig fra jente til jente,men dildo er mest til inni,mens vibrator/massasjestav er mere for å kose seg uttafor med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannsomlurer

Betyr det av vi menn er overflødige mht sex. Altså, om penetrering ikke er nødvendig når en onanerer mener jeg?

Evt. hva er vitsen med penetrering, har det noe for seg i det hele tatt? Om det ikke har det, betyr dette også at størrelsen ikke har noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er nå forskjell på å ha en mann i senga enn en dildo, da. Hver til sitt bruk. Penetrering fra en mann gir selvfølgelig en nytelse, selv om man kun ønsker å stimulere klitten når man er alene. Og ja - størrelsen og tykkelsen har en betydning, men ikke så enorm betydning som menn kanskje tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Betyr det av vi menn er overflødige mht sex. Altså, om penetrering ikke er nødvendig når en onanerer mener jeg?

Evt. hva er vitsen med penetrering, har det noe for seg i det hele tatt? Om det ikke har det, betyr dette også at størrelsen ikke har noe å si?

Dere er vel like overflødige for oss som vi er for dere. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - penetrering har jo noe med psykisk velvære og glede å gjøre også da - å føle at man bokstavelig talt er ett med den man er forelsket i/elsker..

Det er ganske mange kvinner som ikke oppnår orgasme av selve samleiet, men jeg tror de færreste allikevel ser på det som overflødig og bortkastet tid! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Man kan jo ha samleie med en man ikke elsker, altså en one-night stand. Dette gjør vi fordi det er fysisk godt med penetrering, selv om det ikke fører til orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei, mannsomlurer: Det er to typer orgasme: Klitorisorgasme og vaginalorgasme. Vaginalorgasme er det mange jenter som ikke får av ulike grunner og derfor gjerne kun stimulerer klitten ved masturbasjon.

Jeg har en samurai, dildo med vibrator på, som jeg bruker når jeg onanerer. Bruker å penetrere med den og oppnår både klitoris- og vaginal-orgasme med den (dog ikke like deilig som med samboern :sjarmor: )

Ønsker meg forøvrig veldig en ny dildo - en sånn med kulelager og vibrator og trinnløs kontroll - men de er så dyre at jeg ikke har råd akkurat nå... :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...