AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Er det noen som har lagt merke til hvilken dato og måned som har billgst charterreiser til syden? Jeg skriver syden og mener generelt varme strøk (startour/ving reiser f.eks), om noen skal henge seg opp i det.I begynnelsen/midten av mai merket jeg det var veldig billige reiser. Fant 4stjerners hotell med all-inclusive for bare 3000pr person, for 1 uke. Samme reisen kostet rundt 15 tusen i sommerferien. Det var en Tyrkiareise. De pleier å være billigere til tross for lengre flytid. Anonymkode: 0e1bc...e20
reiseglad Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Tidlig på sesongen, før det egentlig har begynt å bli varmt (mars-april) rundt Middelhavet er det nokså rimelig, men ikke i påska. Ellers er det nok billigst i tidsrommet 15. mai til 20. juni, samt et par uker etter skolestart i slutten av august.
Gjest morhjertegod Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Middelhavet, mai og oktober. Kanariøyene, sommeren, vil jeg tro :o) Unngå skoleferier og høytider, vil tro du finner de billigste turene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå