AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Hvilket trossamfunn innenfor kristendom hører jeg hjemme? Er for ekteskap mellom likekjønnede, er for å hjelpe alle som trenger det, er for å fokusere på å gjøre gode gjerninger og å tilgi. Tror jeg er kristen men finner ikke utav hvor jeg eventuelt hører hjemme- det er så mange menigheter der ute Nien som kan bidra med litt info? På forhånd takk! Anonymkode: a42c4...42f 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Den norske kirke? Anonymkode: 78887...a6e
Gjest Egiett Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Du tror du er kristen? Altså, utenom det du nevner, hva tror du egentlig på?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 hva. faen. Anonymkode: 789ab...7ee 3
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Hvis du er kristen så er den viktigste sikkerheten på at du er dette at du tror på freslsesbudskapet, fokuset er mest satt på Jesus Kristus. Ellers kunne du nok også ha vært humanistisk, disse tenker da også mye på medmenneskelighet. Du kunne sikkert også ha vært liberal.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Hvorfor tror du at du er kristen?Jeg er også for gode gjerninger osv. Men jeg er da ikke kristen for det. Du må skille mellom gudstro/religion som går på det å faktisk tro på en GUD, og politiske meninge og syspunkter. Anonymkode: 055cb...f74
JorunnP Skrevet 19. desember 2015 #7 Skrevet 19. desember 2015 Hvilket trossamfunn innenfor kristendom hører jeg hjemme? Er for ekteskap mellom likekjønnede, er for å hjelpe alle som trenger det, er for å fokusere på å gjøre gode gjerninger og å tilgi. Tror jeg er kristen men finner ikke utav hvor jeg eventuelt hører hjemme- det er så mange menigheter der ute Nien som kan bidra med litt info? På forhånd takk!Anonymkode: a42c4...42fUt ifra det du skriver vil jeg påstå du absolutt ikke er kristen, men kanskje du ønsker å bli det? Å være kristen er å tro på Jesus som Guds sønn. At han gav sitt liv på korset som betaling for våre synder... Dessverre er ikke ekteskap mellom likekjønnede noe som bibelen (Gud) godtar. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå