AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Har mye wasabi igjen som ble kjøpt ferskt i sushi-restaurant for par dager siden. Har ikke lyst på sushi, men hva annet kan jeg bruke wasabi til? Anonymkode: 1e2f9...215
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Bland det med sprit. Anonymkode: c2ae8...406
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 hva med ristede kikerter også krydrer du de med wasabi - eller wasbierterbiff tatar med wasabimajones eller bruk wasabimasjonesen til noe annet - f.eks sjøkrepscocktailmariner laksen i en balnding av wasabi,soyasaus, sitron osv og stek laksenwasabisausgrønn temarinert ytrefillet med wasabidippwasabiscampikrabbekaker med avocado/wasbisausselvom du ikke ville ha sushi så så jo denne majonesen god uther var det mange forslag, blandt annet wasabiis sånn, der gadd jeg ikke google mer for deg. Anonymkode: f2324...ccd
Gjest Ennasus Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har hvertfall brukt det i wok, nudelsuppe, torskekaker, supper og gryter, lasagne, sauser, dressing..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå