Gå til innhold

Beste hipstere (undertøy)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leting etter fine hipstere som er usynlige under klærne. Noen som har tips? :)

Jeg måtte skrive undertøy i overskriften sånn at jeg ikke får tips om menn med manbun og langt skjegg :fnise:

Anonymkode: b588d...bc0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet

Jeg sverger til hipstere fra Pierre Robert, elsker de. Om de er helt usynlig under klær, er jeg litt usikker på.

Skrevet

Sloggi har sømløse :) Ikke det mest sexy undertøyet, men helt genialt under tettsittende kjoler o.l.

• Liker 1
Skrevet

Calvin Klein seamless og invisible hipster.

Anonymkode: 4aee1...dbd

• Liker 1
Skrevet

Lindex har mange fine og sømløse. 3 fot 2 ;) 

Anonymkode: 2e829...34c

• Liker 2
Skrevet

Takk for tips! :) Tar gjerne i mot flere :)

Anonymkode: b588d...bc0

Gjest Raindrops
Skrevet

Lindex har mange fine og sømløse. 3 fot 2 ;) 

Anonymkode: 2e829...34c

Disse synes jeg sitter behagelig og til en helt ok pris. Dessuten har de mange fine farger!

Skrevet

De fra sloggi synes jeg sklir veldig. Jeg har faktisk kjøpt de beste hipsterene mine på Rema (!), men de er ikke helt usynlige.

Anonymkode: 6ef8f...454

Skrevet

Liker de fra Lindex jeg også.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg sverger evig troskap til Kari Traa :fnise:

Skrevet

Jeg syns de fra Lindex ofte blir ganske små og ukomfortable. Etter en liten stund minner de mer om en stringtruse enn en hipstertruse, fordi de sklir opp i rumpa.

Skrevet

Slår et slag for Sloggi! Det er de jeg har prøvd som sitter aller best. Pierre Robert som ble nevnt over har mindre god-stretch i seg og større tendens til å samle seg som en ball der bak. Kari Traa var også helt krise for min bakende. Ellers er det mye ræl å få tak i. Hater hipstere som sklir opp i ræva - da er det faktisk bedre å gå for en stringtruse fra starten av! Sloggi sitter som sagt godt på meg, og tidligere brukte jeg mye Björn Borg-boksere som også satt bra, men de er nok mer synlige enn Sloggi.

Anonymkode: 93165...664

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...